صدور احکام دانشجو معلمان ورودی سال 93 قبل از مهر ماه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۵۸۶۰
صدور احکام استخدامی دانشجو معلمان ورودی 93

محمد بطحایی توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص روشن شدن وضعیت دانشجو‌ معلمان گفت: تا قبل از مهر امسال احکام دانشجو معلمانی که هنوز وضعیت آنها مشخص نشده بود صادر می‌شود.

وی افزود: برخی از دانشجویان با این مشکل روبرو بوده و دچار سردرگمی شده بودند اما با صدور احکام تا قبل از شروع سال تحصیلی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

جزئیات وضعیت صدور 10 هزار حکم استخدامی

در ادامه مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: سال تحصیلی جدید را در شرایطی آغاز می‌کنیم که با عنایت دولت، اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش و مساعی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نگرانی مربوط به صدور احکام دانشجو معلمان ورودی بهمن 1393 که تعداد آنها 10 هزار نفر است، مرتفع شد و احکام این گروه صادر خواهد شد.

وی افزود: تاریخ صدور احکام دانشجو معلمان ورودی 93 از 94/01/01 خواهد بود و با لطف خداوند جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، هر چند که ممکن است پرداخت معوقات مربوط به این احکام به لحاظ محدودیت‌های بودجه‌ای، قدری با تأخیر انجام پذیرد ولی زمان پرداخت حقوق از 94/01/01 خواهد بود.

مهر محمدی تصریح کرد: احکام 5 هزار دانشجو معلم ورودی جدید که از ابتدای مهرماه 1394به جمع دانشگاه فرهنگیان ملحق می‌شوند با موافقت وزارت آموزش و پرورش و مساعدت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صادر می‌شود.

دکتر مهر محمدی از فانی، وزیر آموزش و پرورش و دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که با اهتمام ویژه در جهت حل مشکل دانشجویان یاد شده اقدامات شایسته‌ای را به انجام رسانده‌اند تقدیر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها