لالیگا هم آغاز شد. بسیاری از هواداران فوتبال، منتظر آغاز برترین لیگ فوتبال جهان بودند؛ جایی که برترین و گران‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا به میدان می‌روند.
کد خبر: ۸۲۹۷۰۹
لذت تماشای لالیگا با ستاره‌ها

رقابت قهرمانی میان کدام تیم‌ها شکل می‌گیرد؟ یک پاسخ تکراری برای این پرسش تکراری وجود دارد؛ رئال‌مادرید و بارسلونا. البته در این میان نباید به هیچ عنوان نام اتلتیکومادرید یا حتی والنسیا را از قلم انداخت. با وجود تکراری بودن بیش از اندازه کورس قهرمانی در لالیگا، این لیگ هنوز هم جذاب‌ترین لیگ فوتبال دنیاست. (البته در کنار لیگ برتر انگلیس) همان‌طور که ذکر شد ستاره‌های زیادی در این لیگ جولان می‌دهند، ستاره‌هایی که هرکدام جزو برترین‌های فوتبال دنیا محسوب می‌شوند. با توجه به آغاز فصل 2016 ـ 2015 لالیگا شما را به دیدن این ستاره‌ها دعوت می‌کنیم:

1ـ کیلور ناواس (رئال‌مادرید)

دروازه‌بان کاستاریکایی رئال‌مادرید در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. او دیگر سایه ایکر کاسیاس افسانه‌ای را بالای سر خود نمی‌بیند، چون ایکر یک ماه پیش پس از 25 سال از رئال جدا شد و به پورتو رفت. ناواس حالا درون دروازه مادریدی‌ها بی‌رقیب به نظر می‌رسد.

2ـ مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)

دروازه‌بان جوان و آلمانی بارسلونا دیگر سنگربانی است که می‌تواند یکی از ستاره‌های لالیگا باشد. او در بازی‌های تدارکاتی پیش از فصل به کلادیو براوو دیگر دروازه‌بان بارسلونا ترجیح داده شد؛ هر چند او برای این که این جایگاه را حفظ کند کار بسیار سختی پیش رو دارد.

3ـ دانیلو (رئال‌مادرید)

مدافع 31 میلیون یورویی و جدید رئال‌مادرید نیز حتما دیدن دارد. او از پورتو آمده و برای این که ترکیب ثابت رئال‌مادرید را از دست ندهد باید با رقیب سرسختی به نام دنی کارواخال بجنگد.

4‌ـ توماس فرمائلن (بارسلونا)

این فرانسوی بدشانس، تابستان گذشته به بارسلونا پیوست، اما یک مصدومیت باعث شد ماه‌ها فرصت حضور در میدان را از دست بدهد، اما اکنون اوضاع متفاوت است. پیکه به دلیل محرومیت چند بازی ابتدایی، لالیگا را از دست داده و حالا فرمائلن این فرصت را دارد تا جای پیکه در خط دفاع خوش بدرخشد.

5ـ استفان ساویچ (اتلتیکومادرید)

بازیکنی که در منچسترسیتی کارنامه ضعیفی از خود بر جای گذاشت در فیورنتینای ایتالیا احیا شد تا دیه‌گو سیمئونه بشدت خواهان جذب این مدافع مرکزی شود. او می‌تواند یکی از ستاره‌های قابل توجه فصل پیش لالیگا باشد.

6ـ آیمریک لاپورته ( اتلتیک)

مدافع فرانسوی فصلی هیجان‌انگیز در لالیگا پیش رو خواهد داشت. او قطعا یکی از بازیکنان ثابت اتلتیک بیلبائو خواهد بود. لاپورته بازیکنی معرفی می‌شود که در آینده حرف‌های خیلی بیشتری از او خواهیم شنید.

7ـ خوزه گیمنز (اتلتیکومادرید)

یک بازیکن جوان و استثنایی دیگر. گیمنز در فصل پیش رو زوج قابل توجهی با دیه‌گو گودین تشکیل می‌دهند. گیمنز یکی از پرطرفدارترین بازیکنان میان باشگاه‌های اروپایی در آینده معرفی می‌شود.

8ـ ایوان راکیتیچ ( بارسلونا)

ستاره کروات بارسا در فصل جاری کار بسیار سختی در پیش رو خواهد داشت. حالا ژاوی نیست و نخستین گزینه جانشینی او کسی نیست جز راکیتیچ. آیا راکیتیچ می‌تواند نقش مهندس و مغز متفکر بارسلونا را بازی کند؟!

9ـ کوکه (اتلتیکو مادرید)

در فصل‌های اخیر کوکه همواره یکی از ستاره‌های لالیگا بوده و قرار است در تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز جانشین ژاوی باشد؛ البته نکته قابل توجه درباره او این است که از نقش هافبک چپ خارج شده و به میانه‌های زمین آمده است.

10ـ خاوی اراسو (اتلتیک)

هافبک هجومی و 25 ساله اتلتیک بیلبائو قرار است در این فصل ستاره باشد. او توانایی‌های زیادی در خط هافبک دارد و می‌تواند به چهره مطرح‌تری در دنیای فوتبال تبدیل شود.

11ـ رافائل فان درفارت (بتیس)

تیم تازه صعود کرده بتیس به لالیگا این فصل یک دروازه‌بان بسیار باتجربه و مشهور درون دروازه خود دارد، رافائل فان درفارت. این سنگربان با تجربه هلندی که فصل بدی را با هامبورگ پشت سر گذاشت یکی از جاذبه‌های لالیگا و تیمی تازه صعود کرده به نام بتیس خواهد بود.

12ـ اولیور تورس ( اتلتیکومادرید)

جوان شگفت‌انگیز و بااستعداد اتلتیکومادرید حالا دیگر شماره 10 قابل توجهی در لالیگا محسوب می‌شود. او مدتی به طور قرضی به پورتوی پرتغال رفته بود. تورس آینده بسیار درخشانی پیش رو دارد و می‌تواند پا به پای بزرگ‌ترین بازیکنان لالیگا پیش برود.

13ـ جاناتاس (رئال سوسیه داد)

جاناتاس فصل گذشته بازیکن الچه بود و با پیراهن این تیم 14 گل لالیگایی زد. او در مهلت نقل و انتقالات به سوسیه داد پیوست. او می‌تواند مشکل گلزنی سوسیه داد را حل کند.

14ـ گرت بیل (رئال‌مادرید)

فصل بسیار سختی پیش روی گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. بنیتس او را مهم‌ترین مهره خود در این فصل معرفی کرده است. برای بیل که فصل گذشته مورد انتقادات زیادی قرار گرفت این مسئولیت خیلی سخت است. اصلا همین شرایط است که وی را به یکی از دیدنی‌ترین بازیکنان لالیگا تبدیل کرده است.

15ـ نولیتو (سلتاویگو)

نولیتو فصل گذشته با به ثمر رساندن 11 گل، نگاه‌ها را به خود جلب کرد تا جایی که بارسلونا خواهان به خدمت‌گیری این بازیکن شد؛ اما او در تیم خود ماند. حالا همه نگاه‌ها دوباره به این بازیکن معطوف است.

16ـ یون کونوپلیانکا (سویا)

فاتح فصل اخیر لیگ اروپا این فصل به ستاره اوکراینی‌اش امید زیادی دارد. کونوپلیانکا ویژگی‌های مهمی دارد. او از مهارت‌های زیادی برخوردار است و تهدیدی جدی برای همه دروازه‌بان‌ها به‌شمار می‌رود.

17ـ جکسون مارتینز (اتلتیکومادرید)

ملی‌پوش کلمبیایی در آستانه پیوستن به میلان قرار داشت، اما به طور ناگهانی به اتلتیکومادرید پیوست. مارتینز ستاره قابل توجهی در لالیگای فصل جاری خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود یکی از گلزنان برتر فصل لالیگا باشد.

18ـ پاکو آلکاکر (والنسیا)

این مهاجم 21 ساله، چارچوب‌شناس قهاری است. آلکاکر فصل گذشته 14 گل به ثمر رساند، اما این فصل امید زیادی دارد تا رکورد فصل گذشته خود را حتی بهتر هم بکند.

19ـ کریستیانو رونالدو (رئال‌مادرید)

یکی از مهم‌ترین دلایل دنبال کردن بازی‌های لالیگا، فوق ستاره‌ای به نام کریستیانو رونالدو ست. او مهم‌ترین سلاح مادریدی‌ها برای مقابله با بارسلونا در هر دو جام لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. رونالدو البته باید رابطه خود با بنیتس را صمیمی‌تر و گرم‌تر کند. نداشتن رابطه خوب با بنیتس سرمربی رئال، چالشی جدی برای ستاره پرتغالی خواهد بود.

20ـ‌ لیونل مسی (بارسلونا)

او در حال حاضر برترین بازیکن کنونی دنیاست. مرد رکورد شکن لالیگا و برترین گلزن تاریخ لالیگا، بزرگ‌ترین جاذبه لالیگا به‌شمار می‌رود. او در فصل 2015ـ2014، 58 گل زد. چه کسی غیر از رونالدو توان رقابت با این فوق‌ستاره را دارد؟

منبع: سایت گل

newsQrCode
برچسب ها: لالیگا فوتبال
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها