مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط و افزایش دما در شمال و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۲۴۸۹۰
بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط کشور

احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی با خروج موج تراز میانی از شمال شرق کشور، تا اواسط هفته آینده افزایش نسبی دما در نوار شمالی و غرب کشور را شاهد خواهیم بود.

به گفته وی، عصر امروز روی سواحل مرکزی و شرقی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی دو روز آینده نیز وزش باد و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور تداوم داشته و به تدریج از شدت آن کاسته می‌شود. امروز هم در منطقه زابل گاهی با طوفان و گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اکثر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در ساعات بعدازظهر تنها روی ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده دوراز انتظار نیست.

وظیفه تصریح کرد: فردا آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز ۳۶ و ۲۶ و درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

newsQrCode
برچسب ها: هواشناسی بارش
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها