به منظور گسترش هنرهای نمایشی برگزار می شود

اجرای نمایش ماجرای پاکت در فرهنگسرای عطار

فرهنگسرای تهران برگزار می کند

تجلیل از خانواده سرداران شهید غرب پایتخت

با هدف پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و گرامیداشت قهرمانان حماسه آفرین جنگ، آیین تجلیل از خانواده شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب پایتخت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۷۳۹۳
تجلیل از خانواده سرداران شهید غرب پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، در این مراسم همچنین اولین سری از کتاب های دفاع مقدس به تعداد 217 عنوان از سوی سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران به کتابخانه شهر فرهنگسرای تهران اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این ویژه برنامه تابلوی نقاشی نماز اثر اسماعیل حاجی نقاش پیش کسوت دفاع مقدس که پس از آزادی خرمشهر دو تن از رزمندگان را در حال اقامه نماز در نخلستان ها نشان می دهد به رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا می شود.

این گزارش می افزاید: سوم خرداد ماه همزمان با برگزاری دومین همایش شکوه ایثار که ازسوی فرهنگسرای تهران ویژه گرامیداشت فتح خرمشهر اجرا شد تابلوی نقاشی نماز به صورت زنده توسط استاد اسماعیل حاجی ترسیم شد و هم اکنون در ویژه برنامه تبسم مهربانی این تابلو به پاس قدردانی از همکاری و مشارکت دکتر ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در اجرای برنامه های فرهنگی، به وی اهدا خواهد شد.

در این مراسم هم چنین از خانواده شهیدان امیر سرلشکر مصطفی پژوهنده و عبداله صمدی ، دو شهید شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران که ساکن غرب پایتخت بوده اند تجلیل می شود.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم دکتر ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش، دکتر عشرت شایق معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 22 ، امیرحسین قربانی رئیس فرهنگسرای تهران و مدیر فرهنگی هنری منطقه 22، افشین صالحی رئیس بنیاد شهید شهرداری این منطقه و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور خواهند داشت.

ویژه برنامه تبسم مهربانی روز سه شنبه 26 خرداد ماه جاری از ساعت 10 تا 12 به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، پشت دبیرستان پسرانه اندیشه، خیابان ساحل، بوستان باغ نو، سالن اجتماعات، فرهنگسرای تهران، برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44137060 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها