پاتک شبانه پلیس به عملیات گروگانگیری پایان داد

دستگیری گروگان‌گیرها در کمتر از 8 ساعت

با تلاش مأموران پلیس آگاهی، پسر ۱۴ ساله در منطقه دهکده المپیک تهران از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و سه گروگانگیر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۲۴۱۵
پایان گروگانگیری 3 میلیارد تومانی + عکس

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار رگفت .

اظهارات شاکی پرونده

پدر امیرحسین پس از حضور در اداره یازددهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : 5 اردیبهشت ماه 94 پسرم در ساعت 06:30 از درب منزل خارج شد تا با سرویس به مدرسه برود ؛ حدود ساعت 06:45 بود که زنگ منزل به صدا درآمد و راننده سرویس مدرسه عنوان داشت که چرا امیرحسین پایین نیامده ؟! بلافاصله به در منزل مراجعه و داخل کوچه را برای پیدا کردن امیر حسین گشتیم اما از او اثری نبود .


پدر امیرحسین در خصوص نحوه اطلاع از ربایش پسرش نیز به کارآگاهان گفت : حدود ساعت07:00 بود که فرد ناشناسی با تلفن همراه بنده تماس گرفت و عنوان داشت پسرم در اختیار آنها است و در ازای آزادی وی مبلغ 3 میلیارد تومان درخواست کرد .

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات خود به مدرسه محل تحصیل امیرحسین مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که در چند روز گذشته افراد شناسی با خودروهای مختلف سیتروئن و پژو 405 نقره ای رنگ به مدرسه محل تحصیل امیرحسین مراجعه و سؤالاتی را در خصوص زمان حضور دانش آموزان در مدرسه و تعطیلی آنها و ... پرسیده ، در حالیکه فرزند یا فرزندان آنها در این مدرسه مشغول به تحصیل نبوده اند.



در ادامه و بنا بر تحقیقات بعمل آمده از خانواده نوجوان ربوده شده مشخص شد که ربایندگان اطلاعات کاملی در خصوص فعالیت اقتصادی پدر و همچنین پدربزرگ امیرحسین در زمینه خرید و فروش آهن آلات اقتصادی دارند ؛ لذا تحقیقات جهت شناسایی متهمین پرونده به سمت محل کار پدر و پدربزرگ امیرحسین در بازار آهن کشیده شد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : سرانجام با انجام تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت افرادر باینده شده و طی یک عملیات غافلگیرانه ، در ساعت 11 صبح 7 اردیبهشت 94 موفق به دستگیری سه رباینده و همچنین آزادی امیرحسین در منطقه دهکده المپیک شدند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها