جام جم ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران نیمه نخست دیدارش با عراق را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۷۶۲۴۶۰
برتری ایران برابر عراق در پایان نیمه اول/ پولادی اخراج شد

نیمه نخست دیدار تیم‌های ایران و عراق از مرحله یک چهار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید. تک گل ایران را سردار آزمون در دقیقه 24 به ثمر رساند.

در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و دو تیم تا آستانه ورود به محوطه جریمه یکدیگر پیش می‌رفتند اما در دادن پاس نهایی یا شوت زنی دقت لازم را نداشتند. تا اینکه در دقیقه 24 نفوذ خوب وریا غفوری از جناح راست با ارسال خوب او همراه شد و سردار آزمون با یک ضربه سر دقیق توپ را به گوشه دروازه عراق فرستاد و نتیجه بازی را یک بر صفر به سود ایران کرد.

بعد از گلی که ایران به ثمر رساند، عراقی‌ها یک پارچه حمله شدند و در دقیقه 27 ارسال یک توپ بلند برای یونس محمود، او را در موقعیت شوت زنی قرار داد و ضربه او را حقیقی با واکنشی مناسب راهی کرنر کرد. تنها یک دقیقه بعد از این فرصت بود که شاگردان کی‌روش در یک ضد حمله می‌توانستند به گل برسند. کار خوب تیموریان با پاس مناسب دژاگه همراه شد اما ضربه حاج صفی با برخورد به مدافع عراق راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه این دیدار بازی بازهم به سمت تعادل پیش رفت و عراقی‌ها تلاش داشتند با شوت‌های از راه دور شانس‌شان را امتحان کنند اما ضربات آنها دقت لازم را نداشت تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان کی‌روش به پایان برسد.

در دقیقه 43 این دیدار مهرداد پولادی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا تیم ملی ایران با ده نفر کار را ادامه دهد. پولادی در دقیقه 22 کارت زرد نخستش را دریافت کرده بود. برخورد پولادی با دروازه‌بان عراق کاملا طبیعی بود و هیچ‌کس انتظار نداشت داور استرالیایی به مدافع تیم ملی کارت زرد دوم را نشان دهد. به نظر می‌رسید ویلیامز فراموش کرده بود که پیش از این یک کارت زرد به پولادی داده بود.

ترکیب ایران در نیمه نخست: علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، اشکان دژاگه و سردار آزمون.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها