جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: کودک چهار ساله روستایی که از سوی اعضای یک خانواده ربوده شده بود پس از دو روز زنده از داخل چاه بیرون آورده شد.
کد خبر: ۷۵۲۱۵۵
انتقام اختلاف خانوادگی از کودک بیگناه

سرگرد سیدهادی موسوی روز چهارشنبه ،با اشاره به گم شدن یک پسر بچه چهار ساله در روستای مستان آباد نیر افزود: ماموران انتظامی به محض اطلاع از این حادثه با کمک گروه های مردمی و سه گروه امدادی هلال احمر وارد عمل شده و به جستجوی این کودک در اعماق چاه ها ، دره ها و اطراف روستای مستان آباد پرداختند.

وی گفت: پس از ناامیدی از یافتن این کودک به رغم گذشت یک شب ، گروه امدادی هلال احمر استان اردبیل با سگ های تجسس برای یافتن این کودک فراخوانده شدند و ساعت ها تلاش و تحقیقات این گروه هم به نتیجه نرسید.

وی از تمرکز نیروی انتظامی به یافتن سرنخی از اقدام به گروگانگیری یا آدم ربایی در این قضیه اشاره کرد و افزود: پسر عموی پدر این کودک احضار شده و در بازجویی ها اظهارات ضد و نقیضی ارائه کرد.

سرگرد موسوی افزود: این متهم پس از بازگشت از ناجا از ترس لو رفتن موضوع ، پسر بچه را در چاهی روباز رها کرده و با گذشت ساعت ها اهالی روستا پس از شنیدن گریه و سر و صدای کودک وی را یافته و زنده از داخل چاه بیرون آوردند.

به گفته وی ، مجرم و همسرش دلیل ربودن این کودک را انتقام گیری و اختلافات خانوادگی ذکر کردند ولی تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها