برنامه "مصیر" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما، دوشنبه شب این هفته 3 آذر در ساعت 23:30 پخش شد.
کد خبر: ۷۴۲۴۴۵
اعتیاد روی آنتن

به گزارش جام جم آنلاین ، این برنامه که کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست با موضوع، درمان اعتیاد،با اجرای ندا ملکی، علیرضا نادعلی و رضا احسان پور به بحث در این موضوع پرداخت.

مهمان تلفنی برنامه، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران با ذکر این که اعتیاد سومین معضل اجتماعی ماست و زمینه های اجتماعی فرا گیری دارد، گفت: دربرخورد با این مورد مشکل عدم اعمال قانون وجود دارد و دستگاه های درگیر در این حوزه با هم هماهنگ نیستند که این باعث عدم عزم فراگیر ملی برای این مشکل می شود.

مهمان تلفنی دیگر برنامه رسول خضری نماینده ی مردم پیرانشهر و سردشت و عضوکمسیون بهداشت با اشاره به سهولت عرضه در امر مواد مخدر گفت: با انتصاب یک وزیر
برای ستاد مبارزه با مواد مخدر ارگان ها و دستگاه های مربوطه در این مهم نظم گرفته و مسئولیت خود را بهتر اجرا می کنند.

در ادامه ، مهمان برنامه حجه الاسلام و المسلمین احسان رنجبر محقق و پژوهشگر با خواندن حدیثی از پیامبر اکرم (ص) تاثیر خانواده را مهمترین دلیل در لغزش و گرایش جوانان به اعتیاد دانست و گفت: اعتیاد دو وابستگی جسمی و روانی در پی دارد. رفع وابستگی جسمی یا به اصطلاح سم زدایی و همچنین رفع وابستگی روانی در کمپ ها صورت می گیرد.

ایجاد جاذبه برای بهبودی و درمان معتادین، بویژه وابستگی روانی، از طریق نشان دادن عشق و محبت واقعی دین موثر است چرا که خداوند توبه کنندگان را می بخشد بدی ها را به خوبی ها تبدیل می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها