بارش برف پاییزی جاده چالوس محدوده تونل کندوان را سفیدپوش کرده و بارش باران و مه گرفتگی نیز از نکاتی است که مسافران اینجاده باید به آن توجه داشته باشند.
کد خبر: ۷۳۴۳۶۱
توصیه‌هایی برای مسافران جاده چالوس

جام جم سرا به نقل از ایرنا: محمدرضا کاوه، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چالوس گفت که اطراف تونل کندوان در جاده چالوس از برف پوشیده شده است و مسافرانی که قصد عزیمت به شمال کشور از طریق اینجاده را دارند پیش از حرکت از شرایط آب و هوایی منطقه اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های راهداری در تعطیلات پیش رو در همه محور کندوان مستقر هستند تا مسافرانی که اینجاده را برای عبور و مرور انتخاب می‌کنند در امنیت و آرامش کامل به مقصد برسند.

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس در ادامه تصریح کرد: از عصر امروز (یکشنبه) احتمال سنگین شدن ترافیک در محور کندوان وجود دارد و محدودیت‌های همیشگی نیز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

از سویی مسیر جنوب به شمال قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال از مرزن آباد تا چالوس که هفته گذشته به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، هنوز بسته است و مسوولان در تلاش هستند تا بتوانند این مسیر را بازگشایی کنند.

محمدناصر زندی فرماندار چالوس که صبح یکشنبه با مدیرعامل آزادراه تهران - شمال در این باره گفت‌و‌گو کرده بود، گفت: این آزادراه هنوز مسدود است اما مدیرعامل آن تاکید داشت که در حال تلاش برای بازگشایی آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل آزادراه اعلام کرده که در حال رفع مشکل یک دستگاه تونل در مسیر قطعه چهارم آزادراه هستیم که مشکلاتی را ایجاد کرده و باعث ریزش سنگ می‌شد. در صورتی که امروز و یا فردا این مسیر بازگشایی شد اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت اما در حال حاضر مسیر جنوب به شمال قطعه چهارم آزادراه بسته است و مسافران از جاده قدیم برای رسیدن به چالوس استفاده کنند. ما اعلام آمادگی کرده‌ایم در صورتی که مسوولان آزادراه اعلام کنند ماشین آلات و تجهیزات در اختیار آن‌ها قرار دهیم اما تا کنون اعلام نیازی صورت نگرفته است.

مسوولان هوا‌شناسی غرب مازندران اعلام کرده‌اند که بارش‌ها از عصر یکشنبه آغاز می‌شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه شدت می‌گیرد و در ارتفاعات و جاده‌های مرتفع بارش به صورت برف خواهد بود و دمای هوا نیز به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها