عصر دیروز اعضای شورای عالی استان‌ها با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست از تمام مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه جهان خواستند کمک‌های خود را به مردم ستمدیده غزه ارسال کنند.
کد خبر: ۷۰۲۹۶۴

به گزارش فارس، اعضای شورای عالی استان‌ها با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار پیگیری سازمان ملل درباره جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل شدند.

اعضای شورای عالی استان‌ها در ادامه اعتراض خود بیانیه‌ای در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه خواندند که در آن آمده است: سرزمین غزه این روزها نماد عزت و مقاومت اسلامی ملت فلسطین است؛ ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم تجاوز‌گر و جنایتکار اسرائیل کودک‌کش، که از سوی جهان استکباری غرب و آمریکا حمایت می‌شود موجب غرور همه مسلمانان است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: غزه خاری است در همه چشم‌هایی که روی عدالت و انسانیت بسته شده‌اند. حملات هوایی، زمینی و موشکی نظامیان صهیونیست به مردم بی‌پناه غزه تاکنون حدود 1900 کشته و نزدیک به ده هزار مجروح بر جای گذاشته است که به استناد گواهی مجامع جهانی، قریب اکثریت آنان را زنان و کودکان و شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دهند.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز مردم قهرمان غزه فهمیده‌‌اند که با ایستادگی و روحیه شهادت‌طلبی پیروز خواهند شد و این غده سرطانی را از بین خواهند برد؛ در جنگ‌های 33 روزه لبنان و 22 و 8 روزه قبلی غزه، حزب‌الله و مسلمانان غزه ثابت کردند که رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، پوشالی بیش نیست و توان مبارزه با مردم مسلمان و شهادت‌طلب را ندارد.

newsQrCode
برچسب ها: سازمان ملل استان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها