رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس:

آزادی خرمشهر سرنوشت جنگ را عوض کرد

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع در خرمشهر سرنوشت جنگ را عوض کرد گفت: مدافعان خرمشهر حق بزرگی بر ملت دارند.
کد خبر: ۶۷۶۶۱۰
آزادی خرمشهر سرنوشت جنگ را عوض کرد

سردار بهمن کارگر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس به ارتش و سپاه فرصت داد که توان خود را در میدان جنگ در برابر دشمن آزموده و مانع اهداف دشمن که همانا دستیابی به مناطق استراتژیک کشور بود، شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع در خرمشهر سرنوشت جنگ را عوض کرد افزود: مدافعان خرمشهر حق بزرگی بر ملت دارند.

کارگر ادامه داد: آزادسازی خرمشهر اثبات پیروزی خون بر شمشیر بود، فتح خرمشهر در بعد داخلی و از نظر اجتماعی و امنیتی باعث تقویت خودباوری ملی شد و در ابعاد سیاسی موجب ظهور قدرت دفاعی و افزایش توان سیاسی در برابر ناظران بین المللی شد.

وی گفت: بعد از فرار بنی صدر و وحدت سپاه و ارتش باعث شد که بتوانند از تمام توان موجود برای مقابله در برابر دشمن استفاده کنند و چون دشمن متوجه این مسئله شد از همه توان خود برای ضربه زدن به این توان داخلی استفاده کرد.

کارگر ادامه داد: خودباوری و ایمان جوانان تحت آموزه های و رهنمودهای امام راحل، هماهنگی و فرماندهی منسجم و مقاومت و ایستادگی رزمندگان و استقامت ملی عامل پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر شد.

کارگر ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بیش از 4 میلیون نفر به مناطق جنگی سفر کرده و از این مناطق بازدید کردند که عمده این افراد به صورت اختیاری به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس سفر کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها