نشست امروز هیات مدیره استقلال پایان بلاتکلیفی این تیم تلقی می شود و در روزهای آینده تصمیم های جدید برای آبی ها در راه است.
کد خبر: ۶۷۴۳۸۷
خوشحالی فتح الله زاده و ساز جدایی تیموریان از استقلال

به گزارش جام جم ورزشی ، کمتر از یک ماه بعد از معرفی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ، تکلیف مدیر و هیات مدیره باشگاه استقلال نیز مشخص شد هر چند نشست امروز این اعضا به دلیل برخورد دوگانه ای که با خبرنگاران صورت گرفت بدون حاشیه نبود. امیررضا خادم که مسئول پیگیری امور مربوط به این دو باشگاه است از اسپانسر 20 میلیاردی باشگاه استقلال خبر داد و گفت: شرکت توسعه صنایع نوین اسپانسری آبی‌پوشان را قبول کرده است.

خادم در ادامه درباره اتفاقات رخ داده در وزارت ورزش مبنی بر اعتراض خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی نشست هیات مدیره گفت: من در جلسه بودم که دیدم مدیرعاملی افشارزاده به من پیامک شد. به آقایان حاضر در جلسه این موضوع را گفتم. خبرنگاران هم حق دارند و حالا می‌بینم این اتاق من چقدر شنود دارد!

اما معرفی بهرام افشارزاده به عنوان مدیر عامل جدید استقلال واکنش مدیر عامل سابق را به دنبال داشت.

علی فتح‌الله‌زاده درباره انتخاب بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل جدید آبی‌پوشان گفت: واقعا خوب شد که افشارزاده مدیرعامل استقلال شد. هر گزینه دیگری به جای او می‌آمد شرایط بدتر می‌شد.

افشارزاده سال‌ها در عرصه ورزش مدیریت کرده و به او این سمت جدید را تبریک می‌گویم. امیدوارم روزهای خوبی در استقلال داشته باشد. از صمیم قلب می‌گویم از انتخاب افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال بسیار خوشحال شدم.

در پی اعلام مدیر عامل جدید و اعضای هیات مدیره بحث دیگری که در استقلال وجود دارد سرنوشت امیر قلعه نویی و بازیکنان آبی پوش است. قلعه نویی تا اعلام موافقت رسمی هیات مدیره باشگاه اقدامی نمی کند اما این روزها درباره بازیکنان استقلال شایعات زیادی شنیده می شود.

سرژیک تیموریان، برادر و مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان در پاسخ به این سؤال که «آندو چه زمانی برای فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد؟»، گفت: این موضوع بستگی به پیشنهادها و زمانی دارد که قرار است مذاکره صورت بگیرد. این امکان وجود دارد که آندو قبل از جام جهانی تصمیم بگیرد و شاید هم این کار بعد از جام جهانی انجام شود.

آندرانیک از لیگ قطر پیشنهاد دارد و اولویت او برای سال آینده، بازی در این لیگ است.

گفته می شود در حال حاضر سه تیم قطری خواهان جذب آندو هستند و او هم مشغول بررسی پیشنهادهاست. از سوی دیگر خبرهای متفاوتی درباره جدایی یا ماندن رحمتی و حنیف عمران زاده به گوش می رسد. از طرفی شایعه بازگشت مجتبی جباری به استقلال قوت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
خدایا خودت كمك كن

نیازمندی ها