جام جم نوا: محمد علیزاده می گوید استراحت مطلق به خاطر بیماری عفونتی چشمانم،فرصت مناسبی برای تولید اثر جدید «اشتباه» فراهم کرد.
کد خبر: ۶۷۴۳۵۹
ترانه ای که برای بیماری ام خلق شد

محمد علیزاده که در آستانه نخستین کنسرت خود در سال جدید تک آهنگ جدید اشتباه را منتشر کرد،در خصوص این اثر گفت: عنوان اصلی این قطعه که اشتباه نامگذاری شده است مهرزاد امیرخانی (ترانه سرا)، امیر علیزاده (تنظیم)، میلاد ترابی (میکس و مسترینگ)، Ilter (نوازنده گیتار)، علی پورنگهبان (نوازنده گیتارباس) و محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن) مرا در تولید آن همراهی کرده اند.

وی افزود: سبک کاری آهنگ جدید اشتباه، شباهت بسیاری با آثار قبلی ام دارم که در واقع شاید ادامه آثاری چون هواتو کردم و شهر باران است است اما این دلیل نمی شود که گفته شود سبک کاری محمد علیزاده به روند تکرار افتاده است زیرا در هر اثر جدید سعی می‌کنم از بیشترین خلاقیت و نوآوری بهره ببرم.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت بیماری خود گفت: خدا رو شکر اوضاع بیماری رو به بهبودی است و استراحت مطلق بنده به خاطر بیماری عفونتی چشمانم، فرصت مناسبی برای تولید اثر جدید اشتباه فراهم کرد.

محمد علیزاده قرار است 29 خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای گلچینی از قطعات خود روی استیج برود.(نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها