وزیر امور خارجه: دولت تمام تلاشش را برای حمایت از تیم‌ ملی انجام خواهد داد

تمرین شاداب ملی‌پوشان در حضور ظریف

تمرین پنجشنبه تیم ملی فوتبال یک مهمان ویژه داشت؛ محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان.
کد خبر: ۶۷۴۲۲۲

ظریف که برای انجام مذاکرات هسته‌ای به وین سفر کرده است، عصر پنجشنبه به محل کمپ تیم ملی فوتبال کشورمان در نزدیکی شهر وین رفت و با حضور سرزده خود، شور و حال خاصی را در میان ملی‌پوشان کشورمان و اعضای کادر فنی ایجاد کرد. وزیر امورخارجه کشورمان در جمع ملی پوشان ضمن ابراز خرسندی از حضور در اردوی تیم ملی گفت: شما جوانان افتخار آفرین ایران هستید و تاکنون از همه جهات و مخصوصا به جهت اخلاق و همبستگی‌تان برای ایران افتخارآفرین بوده اید و قطعا در ادامه کار هم همین‌طور خواهید بود. وی افزود: این مایه افتخارماست که شما به مسابقات جام جهانی راه پیدا کرده‌اید. همه مردم ایرانی قدر تلاش‌ها و زحماتی را که می‌کشید بخوبی می‌دانند و می‌خواهند باز هم موفقیت و افتخارآفرینی شما را ببینند. امیدوارم با همین شور و نشاطی که دارید به مسابقات بروید و به همین صورت هم از مسابقات بازگردید.

ظریف در ادامه گفت: ما هم در وزرات امور خارجه با توجه به مسئولیتی که داریم برای حمایت از همه تماشاگرانی که برای تشویق شما به برزیل می‌آیند، تمام تلاشمان را می‌کنیم برنامه‌ریزی خوبی کرده‌ایم تا مشکل خاصی نداشته باشند تا همه آنها با خیال راحت به استادیوم‌ها بیایند و شما را تشویق کنند.

ظریف در پایان افزود: آقای رئیس‌جمهور هم برای شما آرزوی موفقیت داشتند و از من خواستند به شما اعلام کنم دولت تمام تلاشش را برای حمایت از شما انجام خواهد داد. امیدوارم در مسابقاتی که پیش‌رو دارید با موفقیت ظاهر شوید و با دست پر به ایران بازگردید. ما به حضور شما افتخار می‌کنیم و مطمـــــئن هستم با موفقیت به ایران باز خواهید گشت.

به‌دنبال صحبت‌های وزیر امور خارجه کشورمان در جمع ملی‌پوشان، کارلوس کرش هم حضور محمدجواد ظریف در اردوی تیم ملی را دلگرم‌کننده خواند. سرمربی تیم ملی در ابتدا گفت: از حضور شما در اردوی تیم ملی تشکر و قدردانی می‌کنم. حضور شما موجب دلگرمی و شور و اشتیاق ما می‌شود و مسئولیت ما را دو چندان می‌کند. وی در ادامه افزود: در سه سال گذشته حضورم در تیم ملی ایران انگیزه و تعهد بازیکنان و کادر تیم ملی فوق‌‌العاده بوده. مطمئنا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حضوری پرقدرت در جام جهانی برزیل باعث افزایش حـــس غرور برای ملت ایران شویم.

تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان این روزها با شادابی خاصی برگزار می‌شود و بازیکنان بدون مصدوم به تمریناتشان ادامه می‌دهند. با صلاحدید کادر فنی، بازیکنان دیروز فقط یک جلسه تمرین کردند و از جلسه تمرینی صبح خبری نبود. این تصمیم به‌دلیل نزدیک شدن به زمان بازی دوستانه با بلاروس اتخاذ شد؛ دیداری که روز یکشنبه در منطقه کاپفنیرگ برگزار می‌شود.

شجاعی، آخرین لژیونری که می‌آید

تیم ملی ایران در حالی اردوی خود را در کشور اتریش پیگیری می‌‌کند که طبق برنامه قرار است لژیونرهای کشورمان به ترتیب به این اردو اضافه شوند. بر همین اساس امروز (شنبه) اشکان دژاگه همراه دنیل داوری و علیرضا جهانبخش راهی اردوی اتریش می‌شوند و مسعود شجاعی نیز به عنوان آخرین بازیکن فهرست 28 نفره کرش پس از آخرین بازی لاس پالماس به اردوی تیم ملی در اتریش خواهد پیوست.

پیش از این جواد نکونام که چهارشنبه شب گذشته در دیدار الکویت برابر الرفاهی بحرین حضور داشت، پس از این که در دقیقه‌ 75 از ناحیه پشت پا آسیب دید، با این مصدومیت خود را به جمع اردونشینان رساند.

شماره ۸ تیم ملی بر تن سردار

سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین کازان روسیه که روز پنجشنبه به اردوی تیم ملی در اتریش اضافه شد، دیروز عکسی را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده که این بازیکن را با شماره 8 نشان می‌دهد. نکته جالب این‌که آزمون در شرح این عکس نوشته: علی آقا کریمی؛ با اجازه به‌خاطر شماره‌ات که دست من است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها