مسافران یک واگن مترو در فاصله دو ایستگاه دچار چنان وحشتی شدند که این سفر درون شهری عادی برایشان مشابه سفر به قعر جهنم شد.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۵
وحشت در مترو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، هفته گذشته هنگام صبح مطابق معمول اهالی محله بروکلین نیویورک سوار بر مترو عازم محل کار خود بودند. در ایستگاه فالتون استریت پس از سوار شدن مسافران داخل یکی از واگن ها درها بسته شد.

لحظاتی بعد فریاد وحشتی بلند شد که گویی فردی که جیغ زده بود یک گرگ را در واگن دیده است. در واقع، او یک موش دیده بود. اغلب مسافران جیغ کشان و نعره زنان روی صندلی ها روی پا ایستاده یا چهارزانو نشستند.

برخی که پر دل و جرات تر بودند از جمله جینس پونامپادیکال کادر با موبایل هایشان از موجود هراس آوری که از این سوی واگن به آن سوی آن می دوید ، فیلم برداری کردند.

به لطف فیلم جینس می توان مشاهده کرد که یک موجود پشمالو کوچک که بر حسب تصادف وارد واگن مترو شد توانست یک سفر عادی درون شهری را تبدیل به یک کابوس کند. سفری مشابه سناریو فیلم « سفر به قعر جهنم» !

در ایستگاه بعدی هنگامی که درها بازشد ،​مسافران به بیرون واگن فرار کردند تا از دست این هیولای مینیاتوری رها شوند. و اما از موش، دیگر هیچ اثری به دست نیامد!

با هم فیلم را ببینیم و جیغ های گوش خراش مسافران را بشنویم. بهرام افتخاری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها