وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون بازنشستگی پیش از موعد با سنوات ارفاقی در مجلس تصویب نشده اما بازنشستگی بدون سنوات ارفاقی منوط به شرایط خاص است.
کد خبر: ۶۶۰۳۰۱
اجرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی

به گزارش مهر، علی اصغر فانی اظهار داشت: قانون بازنشستگی پیش از موعد با سنوات ارفاقی را مجلس شورای اسلامی تصویب نکرده است.

وی افزود: البته بازنشستگی پیش از موعد داریم اما بدون سنوات ارفاقی که برحسب نیاز ویا عدم نیاز آموزش وپرورش تصمیم خواهیم گرفت.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، بازنشستگی پیش از موعد نیروی انسانی به منطقه جغرافیایی، رشته و دوره تحصیلی بستگی دارد و اگر به یک نیرو نیازداشته باشیم به طور یقین موافقت نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اما اگر در منطقه ای خاص بتوانیم نیروی انسانی متناسب را جایگزین کنیم با بازنشستگی پیش از موعد آنها موافقت خواهیم کرد این براساس نیاز مناطق و به شرایط جغرافیایی بستگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
فضلی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
۰
۰
بگذارید هر كس توان یا انگیزه برای كاركردن ندارد برود وجای خود را به افراد توانا وبا انگیزه بدهد چرا مخالفت میكنید
لیلا-و
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
۰
۰
باسلام -چرابرای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان برای خانم ها ارفاقی ندارید ؟لااقل به ازای هربچه كه دولت می تواند به ما ارفاق كند .سالها ما برا ی بچه های مردم وقت گذاشته ایم حالا آموزش و پرورش برای ما جبران كند .ممنون
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
۰
۰
با سلام فكر میكنم كسی كه به نوعی مایل به كار نیست بازدهی ندارد و ادامه كار با بی علاقگی و به زور یا به دلیل سنوات ارفاقی نتیجه ای جز صدمه به نظام اموزشی نخواهد داشت چرا بجای این افراد از نیروهای تحصیلكرده جوان وجویای كار استفاده نمی شود

نیازمندی ها