مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اسکان فرهنگیان به دو طریق انجام می‌شود، گفت: ۲۰ درصد این فضاها به شکل رزرو اینترنتی، از ۱۰ تا ۲۰ اسفند و 80 درصد اسکان فرهنگیان نیز به صورت حضوری و از عصر 28 اسفند تا 12 فروردین در پایگاه پذیرش استان‌ها صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۴۸۵۱۵
آغاز ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان از ۱۰ اسفند

فرشید سیاری، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره طرح اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت: 180 مرکز آموزشی رفاهی خانه معلم، 10 هزار مدرسه، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان و حدود 1300 اردوگاه به طرح اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 93 اختصاص پیدا کرده است و فرهنگیان می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز در این اماکن اسکان پیدا کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به کیفی‌سازی امکانات اشاره کرد و افزود: امسال به دنبال کیفی‌سازی و ارتقای امکانات هستیم؛ یعنی کلاس‌هایی که داریم در چهار سطح ویژه، الف، ب، ج است که بیشتر برنامه‌مان این است گروه ویژه و الف را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: سالانه حدود 1.5 میلیون خانوار در قالب 6 میلیون نفر و 14 میلیون نفر روز در ایام تعطیلات در فضاهای آموزش و پرورش اسکان پیدا می‌کنند.

به گفته سیاری نشانی سایتی که فرهنگیان از طریق آن می توانند اینترنتی ثبت نام کنند این است : www.eskan.medu.ir . (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اسكندری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
با سلام لطفا مدارس را به شهرداری ها اجاره ندید ما كه هزینه هتل رانمی توانیم بپردازیم به كف خالی مدرسه قانع هستیم متاسفانه سه سال پیش 25 درصد مدارس را به اجاره شهر داری اصفهان داده اند

نیازمندی ها