رانندگان احتیاط کنند

جاده های گلستان یخبندان است

برف و کولاک شدید 10 استان را سفیدپوش کرد

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت در تشریح عملیات برف و کولاک در دو روز اخیر،‌ گفت: 10 استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، زنجان، سمنان، گلستان، گیلان، مازندران و یزد بر اثر بارش برف و کولاک شدید سفیدپوش شدند.
کد خبر: ۶۴۱۵۷۰
برف و کولاک شدید 10 استان را سفیدپوش کرد

حسین درخشان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه 311 امدادگر در قالب 130 تیم عملیاتی وظیفه امدادرسانی به در راه ماندگان برف را بر عهده داشتند، گفت: امدادگران به 2500 در راه مانده برف امدادرسانی کرده و نسبت به اسکان 465 نفر نیز اقدام کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مصدومیت 10 نفر، گفت: امدادگران نسبت به انتقال چهار نفر از این مصدومان که یک تن از آنان زنی باردار بود، به مراکز درمانی اقدام کردند.

درخشان با اشاره به توزیع 240 تخته پتو و بیش از 300 بسته غذایی اضطراری شامل بیسکوییت، تن‌ماهی، آب معدنی، کنسرو و... میان در راه ماندگان برف اشاره و اعلام کرد: همچنین امدادگران نسبت به رهاسازی 423 دستگاه خودرو که در برف و کولاک گرفتار شده بودند، اقدام کردند.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت توفان مازندران نیز با بیان اینکه وزش باد شدید و توفان 11 روستای این استان را تحت تاثیر قرار داد، گفت: پنج روستا در حوزه استحفاظی شهرستان بابل و 6 روستا در شهرستان آمل قرار داشت که بر اثر وزش شدید باد، سقف 46 واحد مسکونی تخریب شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه امدادگران به 184 نفر از توفان‌زدگان امدادرسانی کرده و پتو، موکت و اقلام غذایی میان آنان توزیع کردند، گفت: به علت آسیب جدی یک واحد مسکونی، امدادگران نسبت به اسکان اضطراری یک خانواده پنج نفره اقدام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها