دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر گفت: برای خسته کننده نشدن مراسم پایانی جشنواره، سخنرانی های مسئولین به غیر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را حذف کرده ایم.
کد خبر: ۶۳۹۶۹۰
مراسم پایانی جشنواره تئاتر فجر بدون سخنرانی مسئولان

مهدی شفیعی گفت: برای این دوره از جشنواره فقط یک مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است و باید جوایز بخش های مختلف در همین مراسم اهدا شود به همین دلیل تلاش شده که مراسم برای حاضران خسته کننده نباشد.

وی افزود: برای جلوگیری از خسته کننده و طولانی شدن برنامه، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها سخنران برنامه خواهد بود و دیگر مسئولین سخنان خود را در قالب گزارش های تصویری ارائه می کنند.

شفعی خاطرنشان کرد: برنامه های کوتاه و متنوع هنری هم برای مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است تا جذابیت این مراسم بیشتر شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر فجر، روز شنبه - 12 بهمن - در تالار وحدت برگزار می شود. با توجه به اینکه یک روز قبل از این، مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم در تالار وحدت است از سیامک احصایی طراح دکور این مراسم درخواست کردیم برای اختتامیه جشنواره تئاتر هم دکوری طراحی کند.

دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره علت برگزار شدن یک اختتامیه در این جشنواره اظهار کرد: در سال های گذشته که دو اختتامیه برگزار می شد، برخی هنرمندان گلایه داشتند که چرا بخش هایی مانند پوستر یا رادیو تئاتر در بخش اصلی جای ندارند به این دلیل تصمیم گرفتیم همه جوایز در یک مراسم اختتامیه اهدا شود.

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 26 دی ماه در تهران و پنج استان درحال برگزاری است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها