تخلف در صدور اسناد برای زمین های کشاورزی ناجی آباد
چرا مسیر انتقال زمین های اصلاحات اراضی کاشان درست پیش نرفت؟

تخلف در صدور اسناد برای زمین های کشاورزی ناجی آباد

مدیر IT سازمان ثبت از ثبت ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار سند در سامانه الکترونیکی اسناد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۲۹۲
ثبت ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار سند در سامانه ثبت الکترونیکی اسناد

به گزارش فارس، صدر نوری در خصوص وضعیت سامانه ثبت الکترونیکی اسناد گفت: خوشبختانه این سامانه با آرامش فعالیت خود را ادامه می‌دهد و از 26 شهریورماه تاکنون 3 میلیون و 527 سند به شکل الکترونیکی در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد 945 هزار سند بیع، 40 هزار سند صلح، یک میلیون و 600 هزار وکالت‌نامه، 200 سند رهنی، 47 هزار تقسیم‌نامه و 425 تعهدنامه بوده است.

مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه به طور کلی بیش از 8000 دفترخانه از این سامانه بهره‌برداری کرده‌اند، گفت: یکی از نکاتی که مردم باید به آن توجه کنند این است که حتماً برگه‌هایی را به عنوان سند به دست‌شان می‌رسد با مراجعه به پرتال سازمان ثبت و اسناد اصالت‌بندی کنند. کاربران باید شناسنامه و رمز سند را در صفحه مربوطه وارد کرده و اصالت و سند را دریافت کنند.

مدیر IT سازمان ثبت اسناد املاک و کشور در پایان تأکید کرد: یکی دیگر از امکاناتی که در خصوص سامانه ثبت الکترونیکی اسناد ایجاد شده این است که در صورت ثبت شماره تلفن همراه کاربران سرویس پیامک برای آنها فعال می‌شود و آنها می‌توانند از وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

newsQrCode
برچسب ها: سند
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها