درخصوص توافقنامه هسته ای

ظریف به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ می دهد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه و همکاران وی فردا در صحن علنی مجلس حضور پیدا خواهند کرد و از تریبون رسمی به سوالات نمایندگان درخصوص توافقنامه هسته ای، پاسخ خواهند داد.
کد خبر: ۶۱۹۴۱۲
ظریف  به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ می دهد

محمدرضا باهنر که امروز اداره جلسه علنی را بعد از علی لاریجانی بر عهده گرفته بود پس از ازدحام نمایندگان و گفت وگوی آنان با معاون پارلمانی وزارت امور خارجه، تاکید کرد: گویا بحث ها در مورد مذاکرات ژنو گرم است، خوب است که دوستان با نشاط ، این موضوع را پیگیری می کنند.

حمید رسایی نماینده تهران و یکی از معترضین به بحث توافقنامه هسته ای امروز در صحن علنی با حسن قشقاوی معاونت پارلمانی وزارت امور خارجه، بحث طولانی در خصوص مذاکرات هسته ای داشت و همین اقدام باعث شده بود که وی با گرفتن کاغذ و نشان دادن به خبرنگاران و نمایندگان تاکید کنند که آقایان پاسخی برای یک بند از توافقنامه را ندارند.

گفت وگوی این دو نماینده دولت و مجلس باعث شده بود که تعداد زیادی از نمایندگان از جمله علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون و نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این بحث مشارکت کنند و عکاسان و خبرنگاران زیادی متوجه این مباحثه جنجالی باشند.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها