فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران:

عاشورایی با دشمنان می جنگیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

اظهارات اخیر اوباما بیانگر اقتدار ایران است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر اوباما در سازمان ملل مبنی بر اینکه آمریکا به دنبال براندازی نظام ایران نیست، گفت: اقتدار امروز ایران اجازه هیچ خیال پردازی و تجاوزی را به هیچ کس نمی‌دهد. وقتی رئیس‌جمهور آمریکا چنین حرفی می‌زند به معنای تغییر نیت آنها نیست بلکه به آن معناست که دیگر توان این کار را ندارد.
کد خبر: ۶۰۱۵۲۸
اظهارات اخیر اوباما بیانگر اقتدار ایران است

سردار امیرعلی حاجی‌زاده با بیان اینکه ما هیچگاه برای لغو تحریم های نظامی التماس نکردیم، گفت: مسئولین کشور نیز در مسائل اقتصادی باید به سمتی بروند که تحریم‌ها هر قدر هم باشد، بی‌خاصیت شوند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های گسترده غرب علیه ایران به خصوص در حوزه نظامی گفت: وقتی ما به لحاظ تجهیزات نظامی تحریم شدیم، التماس نکردیم که تحریم‌ها را بردارند بلکه با تکیه بر نیروهای داخلی توان خود را به جایی رساندیم که تحریم‌ها بی‌اثر شد و امروز جزو قدرت‌های برتر هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد:‌در طول برنامه پنجساله پنجم، به لحاظ نظامی هیچ خرید خارجی نخواهیم داشت و تمام تجهیزات مورد نظر را خودمان تامین می‌کنیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
majid
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
۰
۰
ای كاش برخی از مسئولین هم همچون ایشان با درایت تر ابراز سخن می نمودند تا باعث نشوند مردم هزینه بی مورد آنها را بپردازند.
حسین
Netherlands
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
۰
۰
زنده باد سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و همه پاسداران دلاور ایران اسلامی
موسی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
سپاه بهتره درمسائل سیاسی اظهار نظر نكنه چون به وجهه خود نزد افكار عمومی آسیب میزنه

نیازمندی ها