وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بازنشستگان رایگان درمان می شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دسترسی آسان به خدمات درمانی را از ویژگی های مهم طرح بیمه طلایی درمان عنوان کرد و گفت : تمامی بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان می توانند به راحتی با مراجعه به بیش از 550 بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه گر تحت درمان و معاینه قرار بگیرند.
کد خبر: ۵۹۲۶۷۱
بازنشستگان رایگان درمان می شوند

علی ربیعی گفت: بازنشستگی را صورتی دیگر از اشتغال است و بازنشستگان از ذخائر ارزشمند کشور هستند که تجربیات، دانش و تخصص آنها می تواند موجب پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور شود بنابراین ضرورت دارد با تشکیل اتاق های فکر از توانمندی ها و تجارب نخبگان این حوزه به بهترین شکل استفاده شود.

وی بهبود وضعیتی معیشتی و ارایه خدمات مطلوب درمانی بازنشستگان را از مهمترین رویکردهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید دانست و افزود: در حال حاضر ارتقای وضعیت اقتصادی و برخورداری از سطح کیفی خدمات درمانی به عنوان دو مطالبه مهم بازنشستگان مطرح است و در این زمینه صندوق بازنشستگی کشوری به عنـوان متولی امـور بازنشستگان با اتخـاذ تدابیر اقتصادی و تمهیـدات ویژه برنامه هایی را در جهت افزایش رفاه اجتماعی بازنشستگان تدارک دیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش سه برابری بودجه بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان کشوری اظهار کرد:خوشبختانه در بودجه سال 92 کشور برای بیمه تکمیلی درمان اعتبار قابل توجهی اختصاص یافته که از محل این اعتبارات با مشارکت سه جانبه دولت، بازنشستگان و صندوق بازنشستگی کشوری طرح بیمه طلایی بستری درمان برای 2.5 میلیون بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان از ابتدای شهریور ماه سال جاری بطور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است.

ربیعی تصریح کرد: پس از ارزیابی و انجام پاره ای از اصلاحات در بسته حمایتی بیمه طلایی در دور جدید، سقف تعهدات و پوشش خدمات درمانی برای بازنشستگان و خانواده آنان افزایش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر افزایش خدمات درمانی برای بازنشستگان، افزود: باید در جهتی حرکت کنیم که نیازهای درمانی این قشر فرهیخته تأمین و همچنین هزینه های درمانی آنان کاهش یابد تا بازنشستگان عزیز بتوانند بدون دغدغه و نگرانی ناشی از هزینه های سنگین درمان در آرامش خاطر دوران بازنشستگی را سپری کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ل. د
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
۰
۰
فقط بازنشستگان كشوری ، بیخیال بازنشستگان تامین اجتماعی !!!
س.ص
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
۰
۰
پس چرا هیچ كس به فكر بازنشستگان لشكری نیست كه 8 سال تمام جانشان دركف دستشان بود وصادقانه از جان و مال و ناموس این كشور دفاع كردند!؟
غلامرضا غلامی
United States
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
۰
۰
لطفا توضیح دهید بیمه طلایی چه جاهایی به كار میرود ؟
محسن بونسیان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
۰
۰
باتشكر از تلاش رییس محترم سازمان بازنشتگی كشور و مسئولان دیگر لازم است تعداد كاركنان اداری و رسیدگی به اسناد اضافه شوند تا از معطلی بازنشستگان در مواقع مراجعه كاسته شود. از همدان

نیازمندی ها