غرق مینی‌بوس با 12 مسافر در دریاچه سد کارون 3

فرمانده پلیس راه کشور گفت: یک دستگاه مینی بوس که روی یک لنج باری در سد کارون 3 در خوزستان حمل می‌شد و 16 سرنشین داشت از روی لنج به داخل آبهای دریاچه افتاد و 12 نفر از مسافران غرق شدند.
کد خبر: ۵۸۴۵۲۳
غرق مینی‌بوس با 12 مسافر در دریاچه سد کارون 3

به گزارش مهر، ساعت 18:30 عصر امروز واژگونی یک فروند لنج در سد کارون به نیروهای امدادی اطلاع داده شد. با حضور امدادگران مشخص شد این لنج که به دلیل ساخت سد کارون 3 وظیفه برقراری ارتباط میان روستای سادات حسینی و شهرستان ایذه در استان خوزستان را برعهده دارد به علت نامعلومی هنگام انتقال روستائیان در وسط آب واژگون شده است.

در ادامه با بررسی های تخصصی مشخص شد یک دستگاه مینی بوس به همراه 16 سرنشین نیز روی لنج قرار داشته است که به اعماق آب سقوط کرده است. امدادگران بلافاصله به جستجوی افراد غرق شده پرداختند و توانستند 4 نفر از آنها زنده از آب خارج کنند. در حالی که تاکنون 12 جنازه نیز از آب بیرون کشیده شده است.

سردار محمد رضا مهماندار فرمانده پلیس راه کشور با تائید این خبر به مهر گفت: این حادثه به هیچ وجه ارتباطی با جاده نداشته است و به دلیل بالا آمدن آب سد دو فروند لنج وظیفه جابه جایی اهالی روستا را برعهده داشتند که یکی از آنها عصر امروز دچار حادثه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
۰
۰
14 تن آدم بی گناه میمیرند به خاطر بی برنامگی خدایا آخه اینجوری مدیریت می كنند.......
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
۰
۰
8سال هست كه این مردم به این سختی رفت و آمد می كنن هیچ كس به دادشون نمی رسه .منتظرن تا یه اتفاقی بیفته چند تن از هموطنانمان بمیرند بعد به فكر می افتند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
۰
۰
اگه این انسانها روستایی نبودند و زبون دفاع از خودشون رو میدونستن باز هم این اتفاق ناگوار میفتاد؟

نیازمندی ها