مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان استان تهران از اعطای وام تا سقف 4 میلیون تومان به فرهنگیان استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۲۳۷
فرهنگیان تهرانی وام می گیرند

علی‌اکبر انصاری گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با بانک سرمایه مقرر شد تا سقف 40 میلیون ریال (چهار میلیون تومان) به تمامی فرهنگیان استان تهران اعم از شاغل و بازنشسته در قالب "کارت اعتباری صدرا" تسهیلات بانکی اعطا شود.

وی افزود: فرهنگیان برای دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ‌گونه ضامن، چک یا سفته ندارند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان استان تهران با بیان این که این تسهیلات با سود اقساط 12 درصد سالیانه به این افراد اعطا می‌شود، اضافه کرد: متقاضیانی که این وام را دریافت کنند، پس از شش ماه تنفس می‌توانند بازپرداخت اقساط را آغاز کنند.

انصاری اظهار کرد: دارندگان کارت اعتباری صدرا می‌توانند جهت تهیه هر گونه کالا شامل محصولات خانگی، مصرفی و خدماتی از قبیل سفرهای داخلی و خارجی از این کارت اعتباری بهره‌مند شوند؛ چرا که مبلغ تسهیلات در کارت آنها شارژ می‌شود.

به گفته وی، اقساط این وام از حقوق ماهانه فرهنگیان کسر می‌شود. ( ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حمید الف
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
۰
۰
سلام این درست است و از اردیبهشت ماه دارد اعمال می شود اما با سود 24 درصد و فقط از فروشگاه فرهنگیان می شود خرید كرد كه 10 درصد گرانتر از مراكز دیگر می فروشند . پس چه منتی دارد ؟ آیا تسهیلاتی كه به ارگانهای دیگر را هم بدهند رسانه ای می شود ؟ خیلی خیلی بد است .
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
۰
۰
پس شهرستانی های فرهنگی چی
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
من نمیدونم چه كار كنم یه نفر چند نفر رو به من معرفی كنه من شادیامو باهاشون قسمت كنم این مسئولان آموزش و پرورش و فروشگاه های تعاونی آخه چرا هر روز این همه خبر خوش به ما میدن اصلا من یكی یه جورایی دارم جو گیر میشم حقوقم (واسه اینكه ریا نشه نمیگم چقدره ولی هر چی نشستیم حساب كردیم دیدیم كلا خیلیه من اگه كل یك سال حقوقم رو خرج نكنم و پس انداز كنم تازه باید یه چیزی هم قرض كنم بذارم رو پول پیش خونم تازه اونم تو شهرك اندیشه شهریار تازه برای یه آپارتمان 50 متری راستی درباره قرض هم فقط میگیریم پس نمیدیم)رو كلا ببخشم به جناب وزیر بره حال كنه من همون مسافر كشی كنم واسم بسه . تازه میگن تالیف و تحقیق و پژوهش و... خدایی اگه آموزش وپرورش نبود كافی نتیا باید جمع میكردن .
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
۰
۰
یعنی با 24 درصد سود سالانه از این كه به فكر مایید ممنونیم.!!!!!!!!!!!!!!؟

نیازمندی ها