مدیرعامل اتحادیه مصرف فرهنگیان از توزیع سبد کالای یارانه‌ای ماه رمضان از هفته آینده در میان فرهنگیان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۳۰۱
توزیع سبد کالای فرهنگیان، هفته آینده

محمد جلیلیان در گفت‌و‌گو با مهر افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، سبد کالای خانوار به فرهنگیان همانند سایر اقشار کارمند داده می‌شود. این سبد شامل پنج کیلو مرغ منجمد، پنج کیلو شکر، ده کیلو برنج مرغوب و پنج بطری روغن مایع است.

وی با بیان این که این اقلام با 30 درصد تخفیف در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد، ادامه داد: بخشنامه ویژه سبد کالا از سوی اتحادیه صادر و به تمام اتحادیه‌های فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ شده، اقلام مورد نیاز نیز خریداری شده است.

به گفته جلیلیان، هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌های سراسر کشور و وزارت آموزش و پرورش و ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است و از روز شنبه (هشتم تیر) فرهنگیان در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به تعاونی‌های مصرف فرهنگیان، سبد کالای خود را دریافت کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
۰
۰
تو را به خدا ابروی معلم جماعت را با رسانه ای كردن اینگونه اخبار مخدوش نكنید . به خدا ما از شما سبد كالا نخواستیم . تمام سبدش تقدیم به خودتان و گوارای وجودتان . من متعجبم كه چطور اقایان اینقدر وقیح تشریف دارند . . دیگه ده كیلو برنج هندی و 5 كیلو روغن و 5 كیلو شكر كه اینقدر آب و تاب دادن نداره !!!!! یه كم به فكر عزت نفس ما هم باشید .
جهت استحضار خوانندگان گرامی عرض كنم كه به مدارس نامه فرستاده اند كه هر كدوم سبد كالای رمضان می خواهید نود و پنج هزار تومان به حساب اداره واریز كنید تا براتون سبد كالا تهیه كنیم . بنده ریز اقلام رو حساب كردم ودیدم اگه بخوام از بازار ازاد بخرم حدود 120 تومان در میاد . معنی اش اینه كه 25 هزار تومان به من كمك می كنند ولی در عوض شرافتم و عزتم رو 25 هزار بار توی رسانه ها می شكنن.
ما حاضریم چند شب شام نخوریم تایه پولی پس انداز بشه و در عوض ما بیست وپنج تومن بدیم خدمت مسئولین كه دست از سر ما بردارن
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
۰
۰
اون برنج رو با مرغش بپزید بذارید جلوی آقای وزیر تا ببینم میتونه بخوره یا نه ؟

نیازمندی ها