رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جریان انحرافی و فتنه‌گر می‌خواهد کاری کند تا کارهای مهم از جمله بهبود وضع اقتصادی زمین مانده و کارآمدی دولت زیر سؤال برود، گفت: آقای روحانی باید مواظب دسایس این جریان باشد.
کد خبر: ۵۷۴۱۸۶
روحانی مراقب جریان فتنه‌گر و انحرافی باشد

حبیب‌الله عسگراولادی در گفتگوبا فارس، به دستاوردهای حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر، بایدها و نبایدهای دولت آینده و لزوم کمک به منتخب ملت برای پیشبرد اهداف نظام و خلق حماسه ای دیگر در زمینه اقتصادی پرداخت.

وی گفت: مردم با هوشمندی در این انتخابات ظاهر شدند و همه مراحل را به‌خوبی پشت سر گذاشتند. جهان با نتایج اعلام شده، به صحت و سلامت جمهوریت نظام ما اعتراف کرد و مسئولان نظام هم نشان دادند که مثل همیشه حافظ آراء مردم به عنوان یک امر مقدس هستند.

عسگراولادی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی اظهارداشت:ایشان با رهنمودهای خود، مسئولین و مردم را برای برگزاری انتخابات یازدهم هدایت و ارشاد فرمودند به گونه‌ای که جمهوریت نظام قوام یابد.

این بیان که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند اما کشورشان را قبول دارند به پای صندوق‌های رأی بیایند، نشان می‌دهد همه ایرانیان زیر چتر حمایتی رهبری نظام قرار دارند و هر رأی، ارزش خاص خود را دارد و در جمهوریت ما خوانده شده و ارزش‌گذاری می‌شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود:شکی نیست کسانی که سال 88 به نظام تهمت تقلب در انتخابات زدند (که این خواست دشمن بود) امروز باید از مردم و خدا عذرخواهی کنند.یک میلیون نفر از همین مردم در سراسر کشور انتخابات را برگزار می‌کنند اینها با کسی عقد اخوت ندارند و آخرت خود را به دنیای کسی نمی‌فروشند هرچه در صندوق باشد صادقانه اعلام می‌کنند.

وی گفت:امروز جهان نتایج انتخابات ما را پذیرفته و از انتخاب آقای روحانی استقبال کرده است پس او باید از این فرصت استفاده کند.همانطور که خود ایشان هم گفته‌اند، او یک دیپلمات است و باید دید در دیپلماسی با غرب چگونه می تواند هم چرخ کارخانه ها را بچرخاند و هم سانتریفیوژها را.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها