وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معاونان توسعه منابع پشتیبانی نباید در امر نقل و انتقال فرهنگیان به ویژه از یک استان به استان دیگر سخت‌گیری کنند، گفت: انتقال به شهر تهران، ممنوع است، لذا فرهنگیان در این خصوص مکاتبه‌ای با اداره و وزارتخانه نداشته باشند.
کد خبر: ۵۷۲۹۲۰
شرایط و اعلام نتایج نقل و انتقال معلمان

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه معاونان همچنین باید حق و حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را به طور کامل پرداخت کنند، افزود: به منظور کیفیت‌بخشی به امر سامان‌دهی و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، مسوولیت نقل و انتقال نیروهای رسمی، پیمانی و شاغل در واحدهای آموزشی جهت انتقال درون و برون استانی بر عهده ادارات کل آموزش و پرورش کل استان‌هاست.

وی با بیان اینکه انتقال به شهر تهران، ممنوع است، از فرهنگیان خواست در این خصوص مکاتبه‌ای با اداره و وزارتخانه نداشته باشند، ضمن آنکه انتقال به ادارات و مناطق تابعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جنسیت زن تنها در دوره‌های ابتدایی، فنی حرفه‌ای و کار و دانش امکان‌پذیر است.

به گفته حاجی‌بابایی، کلیه حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر منتقل‌شدگان دائم و موقت از تاریخ اول مهر ماه از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش مقصد پرداخت خواهد شد.

اعلام نتایج درخواست‌های نقل و انتقال فرهنگیان تا 15 مرداد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درخواست تقاضای انتقال از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است، گفت: تا اول تیرماه درخواست‌های نقل و انتقال فرهنگیان در اداره مقصد، بررسی شده و نتایج آن تا 15 مرداد ماه به اداره آموزش و پرورش مبدا اعلام می‌شود.

حاجی‌بابایی ادامه داد: مدیران و معاونان توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش نباید در امر نقل و انتقال فرهنگیان به ویژه از یک استان به استان دیگر سخت‌گیری کنند. همچنین باید حق و حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز به طور کامل پرداخت کنند.

وی درباره نظام رتبه‌بندی معلمان نیز به ایسنا، گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان به این معنا است که معلم کارمند نیست و با اجرای این طرح تحول، کیفیت آموزش و پرورش در حد بالایی ارتقا خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برنامه‌ها را به سمت و سویی ببریم که کارکنان آموزش و پرورش احساس نیاز نکنند و معلمان نیز خود را استاد دانشگاه بدانند، نه یک کارمند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
فرهنگی
Spain
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
۰
۰
سلام خواستم بگم این افزایش تیر ماه كه ازش دم میزنید مگه چقدره كفاف خرید چیو میده كه تو داریه میریزیدش
از یاد رفته
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
باسلام چرا چهارمحال وبختیاری خودسرانه عمل میكند
همكار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
۰
۰
سلام متاسفانه در استان ا.غ همیشه حقوق معلمان دیر پرداخت می شود . از طرفی مسئولین ادارات با همكاران غیر آذری بسیار بد برخورد می كنند و اولویت در نقل و انتقال، در سازماندهی ، ریاست ادارات ، مدیریت مدارس و ...... بسیاری موارد دیگر حق مسلم با افراد قوم و خویش است تا انسانهای لایق و شایسته > از این همه تبعیض واقعا خسته شده‌ام دستم به جایی بند نیست از خدا كمك می خواهم
لیبسی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
۰
۰
شما رو به خدا این خیالبافی رو بس كنید حقوق تیرماه رو واریز كنید خدا نكرده ماه مبارك است و سفره افطار احساس كمبود می كند.
همكار خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
۰
۰
5 مرداد و هنوز حقوق خبری نیست این ینی احترام به معلم؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
۰
۰
استان لرستان بعد از 7روز تصمیم گرفتن حقوق تیرماه رو پرداخت كنن اماقرار شد اضافه ای كه قرار بود بگیریم لغو شود یعنی هیچی به هیچی یه كم واسه معلم جماعت ارزش قائل شوید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
۰
۰
حقوق تیر ماه نه تنها افزایشی نداشت بلكه 20000تومان هم كمتر شد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلمی درد كشیده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
سلام چرا از انتقال دایم معلمان تصادفی در استان چهار محال وبختیاری خبری نیست .با توجه به ضایعات وارد شده به من وتماسهای مكرر به مدیر كل وارسال نامه به شخص وزیر هیچ جوابی دریافت نكرده‌ام من نیروی تربیت بدنی هستم ومركز استان نیاز مبرم به نیروی تربیت بدنی دارد اما با توجه به اسیب وارده به من با انتقال دایم من موافقت نمیشود لطفا پیگیری شود
ghasemi
United States
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
سلام خواستم بدونیم كه برای انتقال به استان دیگه باید حتما سابقه كار داشته باشیم ؟
مینا
United States
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
۰
۰
سلام
واقعا ناراحت كنندس ، فقط بلدن تو بوق و كرنا كنن افزایش حقوقه معلمان ابتدایی ، و هیچ خبری كه نیست ارزشی واسه معلمان ابتداییم قائل نیستن ، تو ادارات كلی پاداش و كارت هدیه های به اندازه كل حقوق یه معلم میگیرن ، سبد عیدانه و سبد پر و پیمونه ماه رمضان چند روز دیگه ام سبد لوازم التحریر بچه هاشون واسه مهرماه ، همه اینایی كه گفتم عینه واقعیته ، خواهرمه سازمان بنادر كار میكنه ، خالم تو شركت نفته ، لطف كنید برید ببینید چه خبره ، بعد هی داد و بیداد حقوقه معلمان افزایش 20 درصدی ، نمیدونن بابا هنوزم خبری نیست ...
مریم كمالی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
۰
۰
با سلام وخسته نباشید
اینجانب مریم كمالی زاده دانشجوی رشته ی الهیات دانشگاه فرهنگیان رشت میباشم به تازگی متاهل شده ام و همسرم ساكن تهران است من تقاضای انتقالی به شهر تهران را دارم زیرا من درشهر رشت وهمسرم تهران است واین شرایط دوری برایمان واقعا سخت وعذاب اور میباشد ازشما خواهشمندم وضعیتم را بررسی كنید خیلی فوری است ممنون

نیازمندی ها