هواشناسی هشدار داد؛

احتمال آبگرفتگی معابر در اردبیل

سازمان هواشناسی استان اردبیل با اشاره افت دما طی سه روز آینده و آغاز بارندگی، از احتمال وقوع آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان خبر می دهد.
کد خبر: ۵۷۲۸۴۴
احتمال آبگرفتگی معابر در اردبیل

سرپرست گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی اردبیل در گفت‌وگو با مهر با اشاره به تائید نقشه های هواشناسی گفت: از امروز پنج شنبه تا شنبه هفته آتی دمای هوا به صورت محسوس بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

رسول همتی با بیان اینکه با نفوذ جریانات ناپایدار سطوح میانی جو و همراهی آن با ریزش هوای خنک از عرض های بالاتر، دمای هوای به مدت سه روز کاهش خواهد یافت، تاکید کرد: در این مدت بارش هایی را در برخی از مناطق استان شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه اوج بارش در روز جمعه خواهد بود، ادامه داد: پیش بینی می کنیم بارش ها در برخی مناطق استان بویژه در مناطق شمالی استان و نواحی منتهی به استان گیلان قابل ملاحظه باشد.

سرپرست گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی اردبیل تصریح کرد: براین اساس آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق انتظار می رود.

وی با بیان اینکه شهروندان باید نکات ایمنی را در این مدت رعایت کنند، بیان داشت: با فرا رفت هوای گرم و جایگزنی هوای سرد در جو استان در برخی نقاط رعدوبرق رخ خواهد داد.

newsQrCode
برچسب ها: اردبیل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها