زمان مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون این مقطع در برخی از رشته های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
کد خبر: ۵۶۶۱۵۵
اعلام زمان مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

به گزارش واحد مرکزی خبر، ناصر اقبالی گفت: زمان مصاحبه رشـته هـای مـهندسی پزشـکی (بیومکانیک)، مـهندسی پـزشـکی ( بیوالکتریک)، مهندسی پزشکی (بیو مواد) و مهندسی متالوژی و مواد بر روی سایت www.azmoon.net  امروز اعلام شد.

وی افزود:داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون  از زمان و محل دقیق مصاحبه خود مطلع شوند.

رئیـس مرکز آزمـون در ادامه افزود: اقبالی تأکید کرد: زمان مصاحبه متقاضیان دکتری تخصصی از 11 خرداد آغاز می شود و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت،

وی افزود: به داوطلبان توصیه می شود که در زمانی که برای مصاحبه آنها تعیین خواهد شد به محل های مورد نظر مراجعه کنند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری تخصصی گفت: برای متقاضیان با آزمون همه سوابق علمی و تحقیقاتی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف مورد نیاز است که هر داوطلب باید آن را به همراه داشته باشد.

وی افزود: همچنین ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد جزو مدارک مورد نیاز برای روز مصاحبه است.

اقبالی درباره مدارک موردنیاز متقاضیان بدون آزمون نیز گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید سوابق علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه های مرتبط با رشته خود به همراه داشته باشند همچنین اصل مدرک کارشناسی ارشد، ریز نمرات، پایان نامه کارشناسی ارشد، گواهینامه رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز رتبه) نیز از مدارک مورد نیاز است.

وی افزود: متقاضیان بدون آزمون باید علاوه بر مدارک ذکر شده تصویر اول صفحه شناسنامه، پیوست شماره 3 صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را نیز به همراه داشته باشند.

اقـبـالـی در پـایـان تـوصیه کـرد: مـتقاضیان اگـر بـا سـؤال یـا ابـهامـی مـواجـه شـدنـد، از طـریـق سـایـت www.pubr-azmoon.comمی توانند سوال خود را مطرح و یا آن را از طریق ایمیل  به آدرس porsesh@azmoon.netارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها