(فیلم)

ریزش پل اتوبان در آمریکا

بخشی از پل اتوبان اینتراستیت 5 به روی رودخانه ای در ایالت واشنگتن در شمال غرب آمریکا فروریخت و دو اتومبیل به داخل رودخانه سقوط کردند.
کد خبر: ۵۶۵۴۰۵
ریزش پل اتوبان در آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس، بخشی از پل اتوبان اینتراستیت 5 به روی رودخانه اسکایگیت در شمال شهر سیاتل در ایالت واشنگتن پنجشنبه شب در ساعت 19 به وقت غرب آمریکا (حدود 7 بامداد جمعه به وقت تهران) فرو ریخت.

مارک فرانسیس سخنگوی پلیس جاده ای ایالت واشنگتن گفت: یک اتومبیل و یک وانت به داخل آب رودخانه سقوط کردند اما هر سه سرنشین آنها از سوی نیروهای امداد نجات یافتند. به رغم ارتفاع 40 متری پل نجات یافتگان فقط از سرما رنج برده و شوکه شده اند اما جراحات آنها جدی نیست.

دلایل ریزش بخشی از پل به طول حدود 140 متر هنوز مشخص نیست اما برخی از شاهدان عینی گفته اند که یک کامیون که بیش از ظرفیتش بار زده بود با سازه های فوقانی  پل قبل از ریزش آن برخورد کرده بود.

دیل اوگدن که هنگام حادثه در نزدیکی محل حضور داشت به رسانه های محلی گفته است که هنگام برخورد کامیون با سازه فوقانی سمت راست پل  کمتر از 50 متر با محل فاصله داشته و به خوبی صحنه برخورد را دیده است.

ترویس فلپس یک سخنگوی اداره ترابری ایالت واشنگتن تصریح کرد: ما اکنون در جستجوی کامیونی هستیم که ارتفاع بار آن از ارتفاع مجاز برای عبور پل بیشتر بوده است.

پل اتومبیل رو اتوبان اینتراستیت 5 به روی رودخانه اسکایگیت در سال 1955 ساخته شده و روزانه بیش از 70 هزار وسیله نقلیه از روی آن عبور می کنند. با توجه به تعطیلات آخر هفته و ریزش این پل ترافیک سنگینی در این ناحیه از ایالت واشنگتن ایجاد خواهد شد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
برچسب ها: ریزش پل آمریکا
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها