دزدان مسلح مشهد پس از دستگیری راز دستبرد به پنج بانک را فاش کردند.
کد خبر: ۵۶۰۳۹۳
دستگیری دزدان سریالی بانک ها در عملیات شبانه

 ساعت 10:51 دقیقه سوم اردیبهشت امسال دو سارق وارد بانک ملت شعبه دانش آموز مشهد شده و با شلیک یک تیر هوایی مشتریان را در گوشه ای از بانک نگه داشتند. آنها سپس با تهدید کارکنان مبلغ 70 میلیون و 600 هزار تومان را داخل یک ساک مشکی رنگ قرار داده و از محل متواری شدند.

بلافاصله موضوع به پلیس اطلاع داده شد و ماموران کلانتری 36 شهرک ناجا در محل سرقت حاضر شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد سارقان صورت های خود را پوشانده و دو قبضه اسلحه کلاشینکف و کلت کمری همراه داشته اند.

دزدان پس از اجرای نقشه خود سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ شده و قبل از حضور ماموران گریخته بودند. در حال حاضر فیلم صحنه سرقت در اختیار ماموران قرار گرفته تا با بررسی آن سرنخ هایی از دزدان به دست بیاید.

از سوی دیگر بررسی های ماموران نشان داد طی ماه های گذشته چند فقره سرقت مسلحانه دیگر نیز به این شیوه از بانک های مشهد انجام شده است. کارآگاهان با طرح این فرضیه که سرقت ها به صورت سریالی بوده و از سوی اعضای یک باند انجام می شود، به تجسس های گسترده دست زدند.

سردار امیری مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این رابطه گفت:  تیم های مجرب پلیس آگاهی ،اداره تخصصی مبارزه با جرایم جنایی و پلیس عملیات ویژه آگاهی استان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ویژه ای را در این خصوص آغاز کردند که با تلاش شبانه روزی و فرماندهی رییس پلیس آگاهی استان ،سارقان حرفه ای ساعت 22 یکشنبه شناسایی شدند.

 وی افزود: در این عملیات شش نفر از اعضای این باند دستگیر شدند که در بازجویی های اولیه به سرقت مسلحانه از پنج بانک در مشهد اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از پناهگاه سارقان مسلح بانک ها سه قبضه اسلحه جنگی ،مقادیری مهمات و وجه نقد مسروقه و همچنین یکدستگاه خودرو کشف شد.

امیری مقدم تاکید کرد: بازجویی از متهمان ادامه دارد و به زودی در خصوص اقدامات مجرمانه متهمان اطلاع رسانی می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها