نوسانات شدید اقتصادی، قوانین، دستورالعمل ها و بخشنامه های بعضا ناقص و فاقد کارایی لازم در حوزه اقتصاد، رواج و گسترش بی قانونی و عدم تمکین به قوانین و مقررات در سطح جامعه، فقر آموزشی و فرهنگی و عدم نظارت صحیح بر شیوه کسب وکار و نبود یک سیستم نظارتی و کنترلی دقیق و مستمر، همگی عواملی هستند که سبب رواج کسب و کارهای نامشروع و ناصحیح، گرانفروشی و کم فروشی در سطح جامعه می شوند .
کد خبر: ۵۵۸۰۹۰
شیوه های برخورد با کسب و کارهای نامشروع در برنامه «روزی پاک»

برنامه «روزی پاک» این هفته به چگونگی شیوه های برخورد با این قبیل افراد و سودجویان و اخلالگران در نظام اقتصادی جامعه خواهد پرداخت.

محمد صادق زمانی، جامعه شناس مهمان این برنامه خواهد بود و در این زمینه مطالب ارزشمندی را به سمع شنوندگان ارجمند خواهند رساند.

گذری بر کسب وکار و کاسبی در تهران قدیم و پاسخ به پرسش های شنوندگان درباره مصادیق کسب و کار و رزق و روزی حلال و شبهات موجود در این زمینه، از دیگر قسمت های برنامه این هفته «روزی پاک» خواهند بود.

آیتم صدای مخفی نیز سلسله گزارش هایی است که بطور مخفیانه مسائلی مانند حرام خواری و گرانفروشی در صنوف مختلف را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

«روزی پاک» هر هفته روزهای دوشنبه ساعت 16:55 به سردبیری علی البرزی از رادیو اقتصاد به روی آنتن می رود.

گفتنی است؛ شنوندگان ارجمند این برنامه می توانند سوالات و پرسش های خود را از طریق شماره تلفن 22652525 و یا سامانه پیام کوتاه به شماره 300003637 با کارشناسان این برنامه در میان بگذارند.

آشنایی با مدیریت استراتژیهای مدیریت دانش  

آموزش و ارائه نکات کاربردی برای موفقیت در تولید و فروش محصولات، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، از جمله اهداف اصلی این برنامه پرمخاطب رادیویی می باشد.

آشنایی با مدیریت استراتژی های مدیریت دانش؛ عنوان موضوع برنامه این هفته «مهارت های اقتصادی» خواهد بود که با حضور محمدرضا نظری کارشناس برنامه به بررسی و تحلیل آن پرداخته خواهد شد.

مخاطبان گرامی رادیو اقتصاد میتوانند هر روز بجز پنجشنبه و جمعه از ساعت 16 شنونده این برنامه باشند.

«مهارت های اقتصادی» کاری از گروه صنعت رادیو اقتصاد و به سردبیری مهسا میرچی بصورت زنده از رادیو اقتصاد تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

دستاوردهای بانوان کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی و آی تی

اشتغال و فعالیت های اقتصادی بانوان در جامعه امروز اهمیت فراوانی پیدا کرده است. بطوریکه با پشتکار و تلاش خودجوش زنان جامعه و فعالیت و مساعدت دستگاه های متولی این امر، امروز شاهد شکوفایی و پیشرفت بانوان در بسیاری از عرصه ها بخصوص عرصه کارآفرینی، خوداشتغالی و مشاغل خانگی مختص بانوان و خانم ها هستیم.

«پاتوق اقتصادی» این هفته به مناسبت روز مادر و گرامیداشت مقام زن، به موضوع فعالیت ها و دستاوردهای بانوان و زنان کارآفرین در حوزه کارآفرینی، ای تی و مشاغل خانگی خواهد پرداخت.

آزاده داننده رئیس سازمان صنفی استان تهران و فعال در بخش فناوری اطلاعات، مهمان این برنامه خواهند بود و پیرامون مشکلات اشتغال بانوان در حوزه های مختلف بخصوص ای تی، مطالبی را بیان خواهند کرد.

«پاتوق اقتصادی» دوشنبه ها ساعت 18 تا 18:55 از رادیو اقتصاد بصورت زنده به روی آنتن می رود.

تحلیل عملکرد اقتصاد ایران در سال 91 و پیش بینی سال 92

برنامه «مقالات اقتصادی» هر هفته به تحلیل و بررسی مقالات مختلف با موضوعات اقتصادی، بازرگانی، مدیریت و... با حضور مولف و نویسنده مقاله، می پردازد.

«تحلیل عملکرد اقتصاد ایران در سال 91 و پیش بینی سال 92»، عنوان مقاله ایست که این هفته با حضور دکتر حسین حوش پور مولف این مقاله، به نقد گذاشته خواهد شد.  

همچنین «مسائل اقتصاد خانواده» نوشته دکتر سید مصطفی صفاری، عنوان مقاله دیگری ایست که در این برنامه به بررسی آن پرداخته خواهد شد.

«مقالات اقتصادی» را هر دوشنبه ساعت 21 می توانید از شبکه رادیویی اقتصاد بشنوید.

تحلیل و بررسی پدیده انرژی زمین گرمایی در برنامه اقتصاد انرژی

«اقتصاد انرژی» عنوان برنامه ایست تولیدی از گروه صنعت رادیو اقتصاد که هرهفته روزهای دوشنبه از این شبکه به روی آنتن می رود.

انرژی زمین گرمایی و تحلیل این پدیده، عنوان موضوع بحث این برنامه خواهد بود که با حضور دکتر محمد ساتکین مدیر دفتر باد و امواج دفتر انرژی های نو سازمان بهره وری انرژی ایران، به بررسی این پدیده پرداخته خواهد شد.

آخرین اخبار و اطلاعات حوزه نفت و انرژی توسط آذر جزایری، از دیگر بخش های تشکیل دهنده این برنامه خواهد بود.

«اقتصاد انرژی» به سردبیری حمیده  رضاسلطانی، دوشنبه شب ها ساعت 19 از شبکه رادیویی اقتصاد تقدیم علاقه مندان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها