جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف 39 کیلوگرم طلا در مریوان

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف 39 کیلوگرم طلا در مرز مریوان و نیز به هلاکت رسیدن پنج تن از قاچاقچیان در مرزهای کشورمان طی عملیات های جداگانه ای در 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۶۲۲
کشف 39 کیلوگرم طلا در مریوان

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار احمد گراوند گفت: مرزداران کشورمان طی 48 ساعت گذشته در طول هشت هزار و 758 کیلومتری مرزهای کشور موفق شدند، بار دیگر بر افتخارات این فرماندهی بیافزایند.

وی افزود: ماموران هنگ مرزی «نگور و جکیگور» روز گذشته با تعدادی از افراد مسلح که قصد ورود به کشور را داشتند درگیر شدند.

سردار گراوند اضافه کرد: این درگیری که به مدت دو ساعت به طول انجامید منجر به هلاکت رسیدن سه تن از اشرار و کشف سه قبضه سلاح کلاشینکف، مقداری مهمات و تعدادی سیم کارت شد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به هلاکت رسیدن یک تن از قاچاقچیان مواد مخدر در هنگ مرزی زابل از کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر از وسایل همراه وی خبر داد.

سردار گراوند تصریح کرد: در عملیات دیگری ماموران هنگ مرزی کردستان بامداد امروز موفق شدند از یک موتورسوار که از خاک کشورمان قصد ورود به کشور عراق را داشت، 39 کیلوگرم طلا کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه از این میزان طلای کشف شده پنج کیلوی آن شمش و بقیه به صورت طلای لوله ای شکل بوده است، خاطرنشان کرد: راکب موتورسیکلت نیز دستگیر و تحویل مراجع مسئول شد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا به کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای دریایی حوزه خلیج فارس و نیز هلاکت یک نفر از قاچاقچیان اشاره کرد.

سردار گراوند ضمن تقدیر از زحمات مرزنشینان عزیز خاطرنشان کرد: فرماندهی مرزبانی ناجا با همکاری ارتش و سپاه اجازه ورود به هیچ گونه از عناصر غیرمجاز به کشور را نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها