معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک 23 داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۷۱۹
کشیک 23 داروخانه برای داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر

یحیی رضایی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم حجم و کیفیت خدمات درمانی به ویژه در حوزه دارو و غذا رشد محسوسی داشته و این امر جلب رضایت مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: توجه به بهداشت در جامعه امر مهمی است و علاوه بر مسئولان، مردم نیز باید همت کنند و در ساختن محیطی بهداشتی و سالم تلاش کنند.

معاون داروغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان وظیفه بسیار حساسی دارد، ‌به ویژه در راستای تامین امنیت غذایی در جامعه که از مهم‌ترین وظایف وزارت بهداشت است، باید به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان فعالیت کنیم.

رضایی از فعالیت 93 داروخانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها شامل داروخانه‌های دولتی و خصوصی و بیمارستانی است که در سراسر استان در انجام خدمات دارویی به شهروندان فعالیت می‌کنند.

وی به اهمیت خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز استان بوشهر میزبان تعداد زیادی مهمان نوروزی است و سال گذشته این استان رتبه سوم تعداد گردشگران نوروزی را در کشور به خود اختصاص داد.

رضایی یادآور شد: بدون تردید ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مهمانان در افزایش میزان ماندگاری مسافران تاثیرگذار است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شاهد ماندگاری مسافران در استان باشیم.

وی افزود: داروخانه‌های استان بوشهر در تعطیلات نوروزی سال گذشته تلاش بسیار خوبی داشتند و در تمام ایام شبانه‌روز در تعطیلات نوروزی خدمات لازم را ارائه کردند.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشیک 23 داروخانه برای تامین داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 23 داروخانه در شهرها و شهرستان‌های مختلف استان به صورت کشیک تمام‌وقت به مهمانان نوروزی سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد 7 داروخانه در شهر بوشهر، 5 داروخانه در برازجان و 3 داروخانه در شهر گناوه به شکل کشیک به مردم استان و مسافران نوروزی خدمات دارویی ارائه می‌کنند، ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها نیز حداقل یک داروخانه کشیک فعال است.

رضایی گفت: عزم مسئولان استان برای رشد شاخص‌های بهداشتی جزم است و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز اهتمام بسیار خوبی در این راستا دارد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها