با حضور رئیس جمهور صورت گرفت

افتتاح 11 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

رییس‌جمهور به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی و ثبت آیین‌های عاشورایی مازندران در فهرست معنوی صبح امروز وارد شهرستان ساری شد و 11 هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران را افتتاح کرد.
کد خبر: ۵۳۵۰۰۳
افتتاح 11 هزار واحد مسکن مهر در  مازندران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (سه‌شنبه) وارد فرودگاه بین‌المللی ساری شد و در بدو ورود از سوی استاندار و مسئولین ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رونمایی از سامانه تصفیه شیرابه زباله و پسماندهای ویژه با استفاده از فناوری نانو

رییس جمهور از سامانه تصفیه شیرابه زباله و پسماندهای ویژه با استفاده از فناوری نانو در شهرستان بابل رونمایی کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه سفر به استان مازندران با حضور در شهرستان بابل و محل پژوهشکده نانو وابسته به دانشگاه صنعتی (شیروانی) بابل از سامانه تصفیه شیرابه زباله و پسماندهای ویژه رونمایی کرد.

در این مراسم که سلطانخواه معاون علمی و فناوری رییس جمهور و امام جمعه بابل نیز حضور داشتند، رییس جمهور با گزارش متخصصان و دست اندرکاران در جریان عملکرد این سامانه قرار گرفت.

مدیریت پسماند زباله و شیرابه و تبدیل آن در مرحله اول به آب قابل کشاورزی و حتی امکان شرب پس از تصفیه نهایی، هزینه پایین، قابلیت حمل و طراحی و ساخت نانو غشاها در داخل کشور از مزایای این سیستم به شمار می‌رود؛ همچنین لجن تولید شده در این سیستم بعد از تبخیر به عنوان کود قابل استفاده می باشد.

این سامانه از ترکیب دو سیستم بیو راکتور غشایی و نانو فیلتراسیون مقاوم در برابر حلال‌ها برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود.

افتتاح همزمان بیش از 11 هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به این استان با حضور در دانشگاه شیروانی بابل از طریق ارتباط مستقیم تلویزیونی با محل یکی از پروژه های مسکن مهر در شهرستان فریدونکنار به صورت همزمان 11 هزار و 32 واحد مسکن مهر را در سطح استان مازندران افتتاح کرد.

در این ارتباط ویدئو کنفرانسی کلید یکی از واحدهای مسکونی مسکن مهر به صورت نمادین در اختیار مالک آن در شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.


رونمایی دکتر احمدی نژاد از ثبت آیین های عاشورایی مازندران در فهرست آثار معنوی

با حضور رییس‌جمهور از ثبت آیین های عاشورایی استان مازندران در فهرست آثار ملی ناملموس (معنوی) کشور رونمایی شد.

احمدی‌نژاد در محل دانشگاه شیروانی بابل از ثبت آیین های عاشورایی استان مازندران در فهرست آثار ملی ناملموس (معنوی) کشور رونمایی کرد.

20 عنوان از آیین های عاشورایی در سطح استان مازندران شناسایی و در فهرست آثار معنوی به ثبت رسیده است.

این آیین ها از جمله آیین هایی است که عشق مردم مازندران به اباعبدالله الحسین (ع) را نشان می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها