خرابی و بروز مشکلات در لوازم خانگی می‌تواند موضوعی نگران‌کننده و حساس باشد. رشد سرسام‌آور قیمت وسایل خانگی طی یک دهه اخیر، دلیل اصلی نگرانی کاربران است؛ اما ازآنجایی‌که کشور ایران، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تعمیر جهان را دارد، نیازی به هیچگونه نگرانی نیست.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۷۵

 در این مطلب ضمن آشنایی با آرتا سرویس که نمایندگی ال جی در اسلامشهر است، به مزایا و فواید استفاده از خدمات این مجموعه خواهیم پرداخت.

چرا وسایل خانگی خراب می‌شوند؟

پیش از هر چیز بد نیست بدانیم که علت اصلی بروز مشکل در وسایل خانگی چیست. اصولا مشکلات لوازم خانگی را در یک دسته‌بندی کلی می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. بخش اول موارد متاثر از نوع استفاده کاربر و بخش دوم نیز موارد خارج از نوع استفاده کاربر در یک محصول است. به‌عنوان مثال، استفاده طولانی‌مدت از یک جاروبرقی بدون نظافت فیلترهای آن، می‌تواند سوختگی موتور دستگاه را در پی داشته باشد. یا مثلا شستشوی موارد غیر استاندارد و سنگین با ماشین لباسشویی، می‌تواند منجر به خرابی آن شود. براساس تجربه نمایندگی ال جی در اسلامشهر ، اغلب مشکلات وسایل خانگی ناشی از همین موارد است.

در یک دسته‌بندی دیگر، شاهد مواردی هستیم که اغلب از نوع استفاده کاربر تاثیر نمی‌پذیرد و عامل آن، رخدادی خارج از اراده کاربر است؛ مثلا اتصالی برد و قطعات داخلی یک وسیله خانگی به‌دلیل نوسان برق یا سقوط وسایل خانگی ناشی از زلزله و زمین‌لرزه نیز می‌تواند مثال‌های واضحی از این موارد باشد. با این‌حال، به‌طور کلی تمام مشکلات پیش آمده برای یک وسیله خانگی، توسط نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر، قابل رفع و رجوع است.

نمایندگی ال جی در شهرری

برند کره‌ای ال‌جی، یکی از پیشتازان صنعت لوازم خانگی در جهان است. همین موضوع نیز اهمیت فعالیت نمایندگی ال جی در اسلامشهر یا هر نقطه دیگر از ایران را توجیه می‌کند. شرکت LG علاوه‌بر داشتن سبد متنوعی از محصولات تولیدی، همچنین در خاورمیانه و علی‌الخصوص ایران، جزو محبوب‌ترین و اصلی‌ترین انتخاب کاربران است.

محصولات مختلف این شرکت شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و ده‌ها مورد دیگر است که همین مسئله نشان می‌دهد که وجود نمایندگی ال جی در شهرری یا سایر شهرستان‌ها، تا چه اندازه مهم و حیاتی است.

مجموعه آرتا سرویس، بنابر نیاز مشتریان و کاربران عزیز ایرانی که از محصولات مختلف LG استفاده می‌کنند، بنا نهاده شده است. این مجموعه که نمایندگی ال جی در اسلامشهر نیز محسوب می‌شود، با داشتن تیمی متخصص که استاندارد و الگوی طراحی محصولات LG را به‌خوبی می‌شناسند، آماده دریافت محصولات و لوازم خانگی آسیب‌دیده شما و تلاش برای رفع مشکلات آن است.

نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر

یکی دیگر از برترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در جهان، سامسونگ است که اگرچه اغلب با نام گوشی‌های هوشمند خود می‌درخشد؛ اما در بخش لوازم خانگی توانسته است جزو سه برند اصلی و محبوب بازار باشد و پرچم کره جنوبی را در این زمینه بالا ببرد. مجموعه آرتا سرویس را می‌توان نمایندگی ال جی در اسلامشهر و همچنین نمایندگی سامسونگ در این شهر دانست.

به‌دلیل حجم تولید بالای محصولات سامسونگ شاهد تنوع فوق‌العاده زیادی نیز در محصولات آن هستیم. این موضوع اهمیت وجود یک تیم تخصصی و حرفه‌ای برای تعمیر وسایل خانگی برند سامسونگ را بیش‌از‌پیش نشان می‌دهد. مجموعه آرتا سرویس را باید تیم تعمیری توانمند و حرفه‌ای دانست که ضمن داشتن مهارت‌های لازم، همچنین از تجربه و تخصص بالایی نیز بهره‌مند است.

چرا از خدمات آرتاسرویس در تعمیر وسایل خانگی استفاده کنیم؟

به دلایل فراوانی، مجموعه سرویس و تعمیر آرتا توانسته است یکی از بی‌رقیب‌ترین نمایندگی‌های تعمیر وسایل خانگی در سراسر ایران باشد. این مجموعه تخصصی ضمن این‌که نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر و شهرری است، همچنین در زمینه تعمیر و رفع مشکل محصولات خانگی زیمنس، ال‌جی، بوش، آاگ، الکترولوکس و ده‌ها برند مختلف دیگر نیز فعالیت دارد؛ اما باید این موضوع را گفت که مهم‌ترین دلایل شناخته‌شدن آرتاسرویس به‌عنوان نمایندگی ال جی در اسلامشهر، موارد زیر است.

داشتن تیم حرفه‌ای و متخصص

تعمیرکاران مجموعه آرتا سرویس، غالبا بیش از ۱۱ سال سابقه کار تخصصی داشته و به‌جرات باید گفت که این مجموعه بهترین متخصصان تعمیر را در کل ایران دارد.

خدمات تعمیر تضمینی

تیم تعمیر و سرویس آرتا، تمام خدمات خود را به‌مدت ۱۸۰ روز گارانتی کرده تا اگر مجددا مشکلی در دستگاه ایجاد شود، بدون هزینه اضافی آن را برطرف سازد.

اولویت در تعمیر قطعات

نمایندگی ال جی در شهرری ، تلاش می‌کند اولویت کار خود را روی تعمیر قطعات متمرکز کرده تا مشتریان عزیز هزینه سنگین خرید قطعات نو را به دوش نکشند و صرفا حق‌الزحمه تعمیر آرتاسرویس را پرداخت کنند.

قیمت‌های منصفانه

نمایندگی ال جی در اسلامشهر خدمات خود را با قیمت‌هایی مبتنی‌بر حمایت از مشتری ارائه کرده تا مشتریان عزیز ایرانی، در تعمیر وسایل خانگی خود، متحمل هزینه‌های گزاف نشوند.

ارائه خدمات با سرعت بالا

نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌کند تا مشتریان عزیز مشکلی بابت عدم دسترسی به وسایل خانگی خود نداشته باشند.

مراحل مختلف تعمیر در آرتا سرویس

تعمیر در آرتا سرویس، اصولا شامل ۴ مرحله مختلف است. ابتدا مشتریان عزیز باید با متخصصان این مجموعه تماس بگیرند و بروز مشکل یا خرابی لوازم خانگی خود را اطلاع دهند. سپس کارشناسان نمایندگی ال جی در اسلامشهر، مشاوره‌های لازم را به مشتریان ارائه می‌دهند.

در مرحله بعد، نوبت به ارائه جزئیات تعمیر و میزان هزینه‌های مرتبط با آن است تا بلافاصله بعد از تایید شما، تیم متخصص آرتا سرویس جهت رفع مشکلات یا خرابی دستگاه عازم محل شوند.

سخن پایانی

بروز مشکل در لوازم خانگی، غالبا حساس و نگران‌کننده است؛ اما نباید برای چنین موارد نگرانی شوید؛ زیرا تیم تخصصی آرتا سرویس با داشتن دانش فنی پیشرفته و بهره‌مندی از سطح تجربه‌ بالایی در تعمیر لوازم خانگی مختلف، به شما در رفع مشکلات موجود کمک فراوانی خواهد کرد.

مجموعه خدماتی آرتاسرویس، برای تعمیر محصولات سامسونگ، ال‌جی، زیمنس، آاگ، بوش، ایندزیت و سایر شرکت‌های مختلف، خدمات خود را ارائه کرده است و می‌توان گفت در این زمینه، بهترین سرویس موجود را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی ال جی در اسلامشهر و فرآیند عیب‌یابی و بررسی وسایل خانگی، به سایت arta-service.com مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 02155100289 تماس برقرار کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها