با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان و بانوان مدیر شهرستان برگزار شد؛

تجلیل از بانوان شاغل در ادارات به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن

نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر به ریاست  «صالح رحیمی » فرماندار بوشهر و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۶۰
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم- رحیمی فرماندار بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت:مطالبات شهرستان با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان است. 
فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در شهرستان باشیم.
وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.
فرماندار شهرستان کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید نمود : هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.
 
وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.
 
کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر برگزار شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها