مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با نصب کنتور‌های هوشمند در این کلانشهر، ۲۵۰ مگاوات در توزیع برق شیراز صرفه جویی شد.
کد خبر: ۱۴۵۳۵۷۰

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر عامل توزیع نیروی برق شیراز گفت:تاکنون بیست هزار و ۱۷۱ کنتور هوشمند در محدوده عملکرد این شرکت نصب شده است و ۶۵ درصد تعداد اشتراک‌های اداره ها و ۹۰ درصد بار این اشتراک‌ها با نصب  هزار و ۴۷۶ کنتور، هوشمند شده است. 

سلاحی اعلام کرد: همچنین ۱۰۰ درصد اشتراک‌های کشاورزی با نصب ۱۴ هزار و ۸۲۵ کنتور هوشمند، ۱۱ درصد تعداد اشتراک‌های تجاری با نصب ۴ هزار و ۵۳ کنتور هوشمند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ کنتور برق خانگی به کنتور‌های هوشمند کنترل پذیر و فرمانپذیر تجهیز شده است.

محمد رضا سلاحی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با نصب ۲۰۰ کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق  ده برابر رشد داشته است و علاوه بر افزایش نقاط کنترل پذیر و فرمانپذیر در شبکه‌های برق با نصب کنتور‌های هوشمند، قابلیت پایش لحظه‌ای فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز  گفت: امکان برقراری ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف کنندگان، جمع آوری، پردازش و ارسال اطلاعات انرژی به شرکت از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کنتور‌های هوشمند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها