مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت:

خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد

با تلاش‌های صورت گرفته برای استقلال اقتصادی و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد سال گذشته ۲ هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خارج و به مرز خودکفایی و استقلال اقتصادی رسیدند.
کد خبر: ۱۴۵۳۴۰۷

به گزارش جام جم آنلاین،علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به سیاست و برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای استقلال مالی خانواده‌های زیرپوشش اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال‌زا و زمینه‌سازی برای اجرای طرح‌های اقتصادی زمینه استقلال مالی خانواده‌ها و رسیدن به مرز خودکفایی آنها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: مدت زمان رسیدن به مرز خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات خودکفایی است و در صورتی که درآمد ماهانه خانوار برابر حقوق ماهانه تعیین شده قانون کار باشد، خانوار زیرپوشش به مرز خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل (ره) زیربنای خودکفایی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش را توانمندسازی فکری و فرهنگی اعلام کرد و افزود: کمیته امداد استان اقدامات لازم در این زمینه را انجام می‌دهد.
حسین‌نژاد گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش از سوی دیگر شاهد استمرار ورودی و پذیرش خانواده‌های جدید در کمیته امداد امام خمینی استان هستیم.
وی تصریح کرد: طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در هیچ شرایطی مانع از بهره‌مندی خانواده‌های فقیر و کم‌توان مالی از حمایت‌های این نهاد مقدس نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها