برگزاری نشست تخصصی به مناسبت هفته هنر انقلاب؛

تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست

امام جمعه بوشهر در نشست با جمعی از هنرمندان انقلابی و مسئولین فرهنگی گفت؛

ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: ما در شرایط کنونی در جغرافیای کلان جهانی، شاهد اسارت هنر به دست صهیونیست بین الملل هستیم.
کد خبر: ۱۴۵۳۲۲۷

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با جمعی از هنرمندان انقلابی و مسئولین فرهنگی با بیان اینکه  غرب در حال به استخدام در آوردن تمام رسانه هایی هستند که دارای دانش، نظر و تکنولوژی در مقوله هنرند خاطرنشان کرد :  غربی ها اندیشه های خود را به جهانیان تحمیل می کنند و جهان استکبار به دنبال جنگ نرم است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به تعریف تهاجم نرم یادآور شد: تهاجم نرم یک تهاجم هنری است، به طور نمونه اگر آمریکا به کشور ویتنام حمله می کند همزمان تولید هنری در سطح جهان ارائه می دهد که تجاوز خود را به کشور ویتنام مثبت جلوه دهد.
وی خاطرنشان کرد: در جریان حمله صهیونیسم به مردم بی دفاع غزه نیز همین استراتژی را در پیش گرفتند و با یک برنامه ریزی هدفمند رسانه ای و هنری در سطح بین المللی به دنبال مظلوم نشان دادن ظالم هستند. 
امام جمعه بوشهر با برشمردن رسانه به عنوان یک امر راهبردی ادامه داد: تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان یک ضرورت است.
 
آیت الله صفایی بوشهری به ویژگی‌های استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: در استان بوشهر نیز هنر و به خصوص شعر، نقش اثرگذاری در جغرافیای استان و همچنین در نظام روانشناسی مردم داشته است .
 وی به تاریخ استان بوشهر و رشادت مبارزانی همچون شهید رئیسعلی دلواری اشاره کرد و گفت : اینکه امروز عکسی از رئیسعلی در دسترس ما نیست، نشان می دهد که انگلیسی ها از عکس و نام رئیسعلی دلواری هم می ترسند. شهید رئیسعلی دلواری با ضربات سخت نظامی به انگلیس باعث شد استراتژی آنها در دنیا عوض شود به سمت استعمار نو پیش بروند. 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: در شرایط کنونی وارد فاز جدیدی از تحول جهانی شده ایم  و تولیدات هنری ما دیگر نباید محدود به جغرافیای استانی و ایران باشد بلکه از افق بوشهر، به ایران  و به تحولات جهانی نگاه کرد و اثر هنری تولید کنیم.
    
در ادامه چهره های شاخص هنر انقلاب در سال 1402 به ارائه دیدگاه ها و نظارت خود پرداختند.
پیش از این نیز عبداله شاهینی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر پیرامون برنامه های هفته هنر انقلاب و شرایط انتخاب چهره سال توضیحاتی ارائه نمود.
 
ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها