پیشنهاد شهردار یزد به پارک علم و فناوری در راستای زیباسازی شهری؛

دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود

هدف‌گذاری مشترک شهرداری یزد و شرکت توزیع نیروی برق استان؛

ارتقای سیما و منظر شهری با تقویت روشنایی شهر

یزد- در نشستی که با حضور شهردار یزد و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در محل این شرکت برگزار شد، بر لزوم ارتقای سیما و منظر شهری با اصلاح و تقویت روشنایی شهر یزد تأکید شد.
کد خبر: ۱۴۵۲۹۹۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، ابوالقاسم محی الدینی با بیان این که کیفیت بخشی به سیما و منظر شهری با اصلاح و تقویت روشنایی های شهر هدف مشترک شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق استان است، اظهار داشت: روشن کردن بلوارهای جدیدالاحداث نظیر بلوارهای آیت الله ابوترابی و دفاع مقدس، جایگزینی چراغ های "ال ای دی" به جای چراغ های پرمصرف و برنامه شهرداری برای سرمایه گذاری در این زمینه، از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه بشمار می رود.

وی با اشاره به اصلاح، ساماندهی و تقویت شبکه های برق بافت تاریخی، گفت: با توجه به برخی محدودیت ها برای نصب تأسیسات برقی و ترانس ها روی زمین و کف سازی های انجام شده، مقرر گردید با نظارت کارشناسان و نمایندگان دو دستگاه، کمترین خسارت به مرمت های انجام شده، وارد شود.

شهردار یزد همچنین درخصوص قانون درآمدهای پایدار مبنی بر رایگان بودن برق بوستان ها و میادین، اظهار داشت: برای اجرایی شدن این بخش از قانون مصوب سال ۱۴۰۱، توافق شد تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری، پایش بوستان ها و میادین های سطح شهر به طور مشترک توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق استان انجام شود.

محی الدینی در پایان گفت: توافقات لازم درخصوص تعیین تکلیف بدهی هایی فی ما بین شهرداری یزد و شرکت توزیع نیروی برق استان صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها