تا پایان هفته درسطح سیستان و بلوچستان رشدابر، رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی و کاهش دما پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۴۵۲۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به شب گذشته با ورود سامانه بارشی به استان از ۶۹ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۲۳.۲، باهوکلات ۳۵.۵، سراوان ۱۴، ایرانشهر ۲۵.۴، میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری افزود: تا پایان هفته درسطح استان رشدابر، رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی و کاهش دما پیش بینی شده است .
وی افزود: سه شنبه و چهارشنبه با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی خواهیم داشت وتا پایان هفته روی دریا و سواحل شرایط برای رگبارپراکنده باران گاهی رعدوبرق و تند باد موقتی مهیاست.
 مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بعدازظهر فردا تا صبح پنج شنبه رگبارورعدوبرق شدید و تندباد موقتی پیش بینی شده است و بعدازظهر فردا تا ظهر چهار شنبه وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم است.

وی تاکید کرد: در این مدت شرایط دریا برای عملیات دریایی مناسب نیست.
حیدری از شهروندان خواست: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی تاکید کرد: از محصولات کشاورزی محافظت . از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای احتیاط شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها