مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در شانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان تلاش می‌کنیم از ظرفیت همه موسسات فرهنگی و انتشارات بهره‌مند ‌شویم.
کد خبر: ۱۴۵۱۵۰۷

جام جم آنلاین - خوزستان، مجید منادی با بیان اینکه بخش جنبی پانزدهمین دوره نمایشگاه قرن و عترت با استقبال خوبی مواجه شد، اظهار کرد: در بخش جنبی برنامه‌های متنوعی چون رونمایی کتاب، نقد و بررسی، محفل ادبی شهر نور، نشست تخصصی تفسیر قرآن، یادواره فعالان قرآنی، هوش‌گردی و سبک زندگی با بازی جمعی، نشست راهکارهای قرآنی برای تقویت تفکر انسانی و بخش کودک مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

منادی افزود: در کنار بخش جنبی بخش‌های محتوایی کتاب، غرفه‌های موسسات قرآنی، سبک زندگی اسلامی و کتابت آیه‌های قرآنی، تجسمی، رویدادهای ترویجی و.... براساس گزارش دریافتی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

وی در ادامه با تشریح اینکه باید در نمایشگاه قرآنی برنامه‌های قرآنی، محور بخش‌های دیگر قرار بگیرند، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که اتفاقات مختلف در حول محور قرآنی بیفتد و زمانی‌که برنامه از محتوای قرآنی برخوردار است در کنار آن رویدادهایی را برگزار کنیم که هم برای کودکان و نوجوانان و نیز خانواده‌ها جذابیت لازم را داشته باشد.

منادی با تأکید بر تلاش‌ها و اقدام‌های مختلف برای برگزاری پانزدهمین نمایشگاه قرآن در استان، عنوان کرد: این نمایشگاه در حد توان و ظرفیتی که موجود بود برپا شد و هدف آشنایی مردم با فعالیت‌های و شخصیت‌های قرآنی استان بود، اما به این معنا نیست که بگوییم ظرفیت خیلی بالا است و از این تعداد استقبال کننده راضی هستیم؛ قطعاً باید در نمایشگاه بعدی از ظرفیت همه موسسات قرآنی، فرهنگی و انتشارات استفاده کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان ضمن ابراز امیدواری از بهره‌مندی بیشتر ظرفیت استانی برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اضافه کرد: امیدواریم در دوره‌های بعد از کل مجموعه‌های فرهنگی استفاده کنیم و تسهیلاتی تحت عنوان بن خرید در اختیار غرفه‌داران قرار دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها