فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک قبل از خروج از کشور در مرز سراوان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۱۴۷۵

به گزارش جام جم آنلاین،سردار دوستعلی جلیلیان گفت: ۲۲ اسفندماه سال گذشته ستواندوم حسینعلی شیبک حین ماموریت کشف مواد مخدر و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از مسیر‌های ارتباطی مهرستان توسط قاچاقچیان مواد افیونی و اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی بیان کرد: دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی خود یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهید شیبک را شناسایی کردند و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است.
وی تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه روزی محل تردد عامل اصلی و دو نفر از مرتبطان در شهادت شهید والامقام شیبک که قصد خروج از کشور را داشتند در مسیر‌های ارتباطی سراوان شناسایی و ضمن هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهمان اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه، عامل اصلی و دو نفر همدستش دستگیر و خودرو پژو آنها نیز توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها