مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: شرکت های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامات ارزشمندی همچون ساخت بیمارستان نوید بندر امام خمینی(ره)، ساخت و تجهیز چندین مدرسه، کمک به مواکب اربعین و اماکن مذهبی، پشتیبانی از ساخت فیلم های سینمایی دفاع مقدس و کاشت ۹۰۰ هزار نهال حرا را انجام دادند.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۲۸

جام جم آنلاین - خوزستان، به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی خوزستان سرزمین فرصت ها که بصورت مستقیم از محل سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پخش شد، اظهار کرد: در حوزه مسئولیت اجتماعی در سال گذشته بیمارستان نوید بندر امام خمینی(ره) تقدیم مردم شد و شرکت های پتروشیمی در تجهیز این بیمارستان و درمانگاه راه زینب(س) نیز اقدامات خوبی انجام دادند.


وی افزود: در حوزه فرهنگی کمک هایی به مواکب اربعین، حسینیه ها و مساجد انجام شد و در حوزه آموزشی نیز ساخت مدارس، تجهیز و تعمیر وسایل آموزشی و کمک آموزشی نیز انجام شد.


وی با اشاره به تعمیر کولرهای مدارس و افراد کم بضاعت توسط شرکت های پتروشیمی گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط شرکت های پتروشیمی مدارس منطقه در تابستان گذشته مشکلی از لحاظ سرمایش نداشتند.


رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه چندین شرکت پتروشیمی ساخت مدارس را در سال گذشته آغاز کردند و امسال نیز این نهضت ادامه دارد، گفت: در ساخت اماکن ورزشی و رفع رجوع موضوعات ورزشی نیز اقدامات خوبی انجام شد.


برزگر با اشاره به پشتیبانی شرکت های پتروشیمی از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان گفت: شرکت های پتروشیمی در ساخت فیلم های سینمایی دفاع مقدس که قهرمانان ملی خوزستانی در دوران دفاع مقدس را به نمایش خواهد گذاشت کمک شایانی کردند که این اقدامات در کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان مورد تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز قرار گرفت.


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پایان گفت: در حوزه محیط زیست اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفت که بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار  اصله نهال حرا در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کاشته شد، اقدامی که پس از گذشت بیش ار  ۱۵ سال از کاشت اولین حراها بصورت جدی دنبال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها