چکیده : معرفی انواع جعبه بسته بندی فست فودی و اهمیت استفاده از آن ها داخل رستوران و فست فود
کد خبر: ۱۴۵۰۹۷۸

امروزه انتخاب صحیح و مناسب محصولات بسته بندی فست فودی آماده، جهت سرو و نگهداری مواد غذایی به یکی از دغدغه های بزرگ صاحبان رستوران و فست فود تبدیل شده است.

استفاده از یک جعبه بسته بندی با ظاهر شیک و کارایی بالا علاوه بر بالا بردن کیفیت مجموعه‌تان، می‌تواند در جذب و رشد مشتریان تاثیر بسازیی بگذارد.

در ادامه به معرفی این محصولات بسته بندی پرکاربرد می‌پردازیم ..

جعبه فست فود

انواع جعبه فست فود

جعبه پیتزا

یکی از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات در سالیان اخیر، جعبه پیتزا بوده است. این محصول  در انواع مختلفی از نظر شکل ظاهری، مقوای بکار رفته و نوع چاپ، تولید و به فروش می‌رسد. گفتنی است که بهترین کیفت کارتن پیتزا، جعبه پیتزا تولید شده با مقوای ایفلوت می‌باشد که از استحکام و کیفیت چاپ بالایی برخوردار می‌باشد.

خرید جعبه پیتزا بصورت بسته های آماده می‌باشد و در سریع ترین زمان اسمبل می‌شوند.

جعبه برگر

این محصول همانطور که از اسمش پیداست جهت نگهداری و استفاده بیرون بر همبرگر توسط مشتری استفاده می‌شود.

جعبه برگر از لحاظ شکل ظاهری در انواع مختلف :

  1. جعبه برگر صدفی
  2. جعبه برگر چاپی
  3. جعبه برگر حجمی ( ایفلوت )
  4. جعبه برگر فومی

به فروش می‌رسد.

همینطور مقوای مصرفی در این محصولات به 3 صورت : مقوا ایندلبرد، ایفلوت ( 3 لایه ) و مقوا کرافت می‌باشد.

انتخاب نوع بسته بندی برگر، با توجه به استراتژیک و سرو داخل مجموعه شما بستگی دارد.

جعبه ساندویچ ( هات داگ )

یک جعبه کلاسیک و در عین حال کاربردی جهت نگهداری انواع ساندویچ در سایز های مختلف به منظور حفظ بهداشت و عدم آسیب دیدن آن ها در حمل و نقل، جعبه ساندویچی مقوایی کرافت می‌باشد. مهم ترین ویژگی این محصولات درب کشویی باز شونده در آن ها می‌باشد که بوسیله این محصولات فرایند بسته بندی ساندویچ در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود. در مجموعه های شلوغ و پر رفت و آمد که راندمان کاری مهم است استفاده از این محصول توصیه می‌شود.

جعبه های اسنک در سایز و ابعاد مختلف در این دسته از محصولات فست فودی قرار می‌گیرند.

جعبه سوخاری

جعبه ایندلبرد سوخاری یکی از بهترین گزینه ها جهت بسته بندی مرغ سوخاری ( کنتاکی ) می‌باشد. جنس این جعبه ها کرافت و مقوای ایندلبرد ضد چربی بوده که به گونه ای است که مانع از جذب روغن و چربی به خود می‌شود؛ همینطور طراحی و ساختار جعبه سوخاری به نوعی است که جریان هوا داخل آن ها جریان داشته  و مانع از خمیر شدن خوراکی داخل جعبه می‌شود. جعبه سوخاری ایندلبرد به علت جنس مقوایی و چاپ پذیری بالایی که دارد از امکان چاپ طرح اختصاصی برخوردارد می‌باشد.

جعبه سوخاری دسته دار

جعبه سیب زمینی سرخ کرده

یکی دیگر از ملزومات پر کاربرد جهت سرو و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده، این محصول می‌باشد. مقوای مصرفی داخل این محصول " ایندلبرد " بوده و برای نگهداری غذا های چرب بسیار مناسب می‌باشد. همچنین سبکی و راحتی در بسته بندی، از دیگر ویژگی جعبه سیب زمینی می‌باشد.

گفتنی است جعبه سیب زمینی از لحاظ نوع بسته بندی در مدل های متنوع و پرطرفدار :

  1. جعبه سیب زمینی مکعبی
  2. جعبه سیب زمینی مخروطی
  3. جعبه سیب زمینی گلدانی
  4. جعبه سیب زمینی قایقی

تولید و به فروش می‌رسد.

برای استفاده بیرون بر توسط مشتری می‌توانید از پاکت قیفی سیب زمینی که از قیمت مناسب تر و بسته بندی سریع تری برخوردار می‌باشد استفاده نمایید.

جعبه سیب زمینی

سخن آخر

با رشد روز افزون فست فود ها و افزایش استقبال مردم به این خوراکی های پر طرفدار تهیه محصولات مرتبط با بسته بندی فست فود اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

همکاری با یک تامین کننده مورد اعتماد که نیاز های شما را در سریعترین زمان بر طرف کند همچنین خرید عمده و به صرفه محصولات یکی از مواردی است که باید به آن ها توجه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها