حاشیه های هفته بیست و پنجم

گریه های سرمربی جدید داماش/تصاویر

تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری معوقه از لیگ دسته یک کشور مقابل خیبر خرم آباد صدرنشین این رقابت‌ها متحمل شکست شد تا با ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم این رقابت‌ها قرار بگیر.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۷۱

جام جم آنلاین گیلان-به نقل از ایرنا، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و خیبر خرم آباد چهارشنبه شب در دیدار معوقه هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت خیبر خرم آباد با یک گل میزبان خود را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار که به قضاوت مرتضی منصوریان برگزار شد، ۲ تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم خیبر خرم آباد موفق شد در دقیقه ۴۰ توسط حمیدرضا طاهرخانی به گل برتری دست یابد تا این نیمه را با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم داماش با حمایت طرفدارانش برتر از حریفش ظاهر شد اما نتوانست از این برتری استفاده کند تا در نهایت این مسابقه با همان تک گل به سود تیم خیبر خرم آباد خاتمه یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، میرهادی میرجوان، پژمان نجات، سجاد قلی بیگی، سیامک علیزاده، بلال میرزاعلی، محمد رستمی، حسین خیری، سعید دلاور، سعید طالبی و حسین ابراهیمی مقابل خیبر خرم‌آباد قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال خیبر خرم آباد با ترکیب کورش ملکی، مهدی کیانی، حسین مرادی فر، حسین ابرقویی، امیرحسین عسگری، فرید امیری، مهرداد قنبری، علیرضا دغاغله، سینا خادم پور، حمیدرضا طاهرخانی و سجاد دانایی باغکی رو در روی داماش قرار گرفت.

با توجه به نتیجه کسب شده در این بازی، تیم فوتبال خیبر خرم آباد با کسب ۵۸ امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ دسته یک کشور ادامه داد و تیم داماش نیز با ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

قرار بود تیم‌های فوتبال داماش و خیبر خرم آباد هشتم اسفند ۱۴۰۲ در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در رشت رو در روی هم قرار گیرند که این بازی به دلیل بارش برف در رشت، لغو شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها