مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر اظهار کرد:

پیش بینی وقوع سیلاب در استان

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر؛

بیش از 4 هزار نفر از تاسیسات آبی استان بوشهر بازدید کردند

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر از بازدید بیش از 4 هزار و 400 نفر از گردشگران و هموطنان از سدهای رییسعلی دلواری، تنگ ارم و ارغون در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۰۶

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، عبدالطیف عباسی نژاد اظهار کرد: سازه های آبی و سدها به دلیل قرارگیری همجواری با طبیعت زیبا، پوشش گیاهی مناسب و دریاچه های ایجاد شده در مخازن سدها، از جمله جاذبه های پر رونق گردشگری محسوب می شوند.

وی افزود: سازه های آبی استان بوشهر نیز از جمله مناطق دارای ظرفیت های بالای گردشگری است و سالانه علاقمندان زیادی به بازدید از این سازه ها، به عنوان یک دستاورد فنی-مهندسی و همچنین به عنوان یک منطقه دارای مناظر طبیعی چشم نواز می پردازند.

عباسی نژاد خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد شرابط میزبانی هرچه بهتر از گردشگران نوروزی، از اسفندماه تمهیدات لازم جهت اسکان، تردد و ساماندهی بازدیدکنندگان در این سازه ها فراهم شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر عنوان کرد: در سد رییسعلی دلواری نیز به عنوان بزرگترین سازه آبی استان بوشهر، با پیش بینی و اجرای بازدیدهای برنامه ریزی شده گردشگری و استقرار کارشناسان فنی، به طور ویژه به نیازهای گردشگران پاسخ داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها