رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان گفت: این موسسه خیریه با هدف شناسایی بیماران نیازمند و تامین هزینه‌های دارویی و درمانی آنها، ساماندهی کمک‌های خیران و تهیه تجهیزات بیمارستانی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۴۵۰۷۸۸

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان گفت: موسسه خیریه این بیمارستان با هدف شناسایی بیماران نیازمند و تامین هزینه‌های دارویی و درمانی آنها، ساماندهی کمک‌های خیران و تهیه تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز راه‌اندازی شد.
عقیل میری افزود: از ابتدای امسال تاکنون به بیش از سه هزار نفر در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان به عنوان تنها بیمارستان تخصصی کودکان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه شده است.
وی بیان کرد: بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان بیمارستان تخصصی کودکان و بیماران خاص شامل تلاسمی و هموفیلی در استان است و درمان بیماران خاص و صعب العلاج همانند تالاسمی و هموفیلی در این بیمارستان رایگان انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: بخش تالاسمی این بیمارستان پزشک متخصص خون همه روزه در این بخش حضور دارد و بیماران را ویزیت می‌کند در صورت نیاز مشاوره با سایر متخصصان انجام و بیماران ارجاع می‌شوند و در این بخش از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۵۰۰ بیمار تالاسمی خدمات رسانی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها